Świąteczna akcja Levi’s: Kartki od polskich artystów
Z okazji świąt Levi’s nawiązał współpracę z pięcioma polskimi artystkami i artystami, którzy zaprojektowali zestaw wyjątkowych kartek świątecznych. Dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany Fundacji Feminoteka.
Tegoroczne hasło Levi’s na nadchodzące święta brzmi: „Give Better Give Back”. Marka, która od lat współpracuje z artystami i grafikami z całego świata połączyła siły z polskimi twórcami, aby wesprzeć najważniejsze bohaterki 2020 roku – kobiety.
Unikatowe kartki projektu Bolesława Chromrego, Michała Loby, Patrycji Podkościelny, Martyny Wędzickiej i Patryka Hiltona można kupić do końca grudnia na stronie sklep.beczmiana.pl., a kwota ze sprzedaży trafi na konto Fundacji Feminoteka działającej przeciw fizycznej, psychicznej, ekonomicznej i seksualnej przemocy wobec kobiet.
Dodatkowo, obserwatorzy profilu @levis_poland i @grls_room mogą udostępnić na swoim IG Stories życzenia na 2021 rok, oznaczając obie marki. Pięć najbardziej kreatywnych osób zostanie nagrodzonych zestawem świątecznych kartek Levi’s i książką „Sexy zaczyna się w głowie” Karoliny Cwaliny-Stępniak i Pauliny Klepacz od G’rls Room.