Bezpłatne badania cytologiczne: Tatuum wspiera kobiety
Marka wprowadza na rynek nową kolekcję „Kviatuum” i profilaktyczną akcję przeciwko rakowi szyjki macicy.
Kwiaty są zachwycające, ale wrażliwe, wymagają troski. Tak samo jest z kobiecością. Marka Tatuum sięga po tę analogię, zapraszając na darmowe badania cytologiczne w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, we Wrocławiu i w Poznaniu. To najskuteczniejsza metoda, żeby uchronić się przed nowotworem szyjki macicy. Profilaktyka ratuje życie.
Siła Kobiet: Samoświadomość i troska
Liczby mogą przytłaczać. Każdego roku diagnozę: „rak szyjki macicy”, słyszy pół miliona osób na świecie. To jedna z najczęściej występujących chorób kobiecych, która stanowi ponad 10 proc. nowotworów w tej grupie. Nie musi być wyrokiem – jak zapewniają lekarze, przy wczesnym wykryciu rak jest wyleczalny nawet w 99 proc. przypadków (dane ze strony Pacjent.gov.pl). I choć w XXI wieku ogólnodostępne, profilaktyczne badania mogły prawie zupełnie wyeliminować ludzkie tragedie, tak się nie dzieje.
Jak podaje Ministerstwo Zdrowia, w Polsce na 3 tys. wykrytych przypadków aż 1,7 tys. kończy się śmiertelnie. Dlaczego? Winny jest brak świadomości społecznej i zbyt mała liczba przeprowadzanych badań cytologicznych. Zalecenia lekarzy są jasne: kobiety w wieku od 25 do 59 lat powinny badać się regularnie raz w roku, a w uzasadnionych przypadkach, np. przy obciążeniach rodzinnych, dwa razy.
Marka Tatuum dostrzega ten problem społeczny, dlatego 8 marca, w Dzień Kobiet, ogłosiła sprzedaż nowej, wiosennej kolekcji „Kviatuum”, która będzie finansować badania cytologiczne w Polsce. Wesprze także Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości, która pomaga osobom walczącym z rakiem szyjki macicy. Ambasadorką akcji jest Ida Karpińska, prezeska organizacji, która w przeszłości sama doświadczyła tej choroby.
W trasę wyruszył już Badabus – mobilny gabinet ginekologiczny, który odwiedzi duże miasta w całym kraju, oferując bezpłatne badania. Badabus nie ominie siedziby marki Tatuum, gdzie zadba o pracownice firmy.
KVIATUUM: Energia na co dzień
Rozmach i skuteczność akcji to zasługa wiernych klientów. Nowa kapsułowa kolekcja „Kviatuum”, która finansuje akcję, jak mówią jej twórcy, została zainspirowana kobietami – ich energią i charyzmą. Na pierwszy plan wysuwają się kolory – soczysty pomarańcz, magenta i czysty jak bezchmurne niebo błękit. Zdecydowane kolory projektanci przywołują w gładkich total lookach, np. pomarańczowym garniturze. Sylwetki, choć wciąż minimalistyczne, są pełne energii i klasy. Mogą być też dowolnie łączone w myśl clolor blockingu – czerwień z różem, pomarańcz z różem, pomarańcz z czerwienią… Zawsze obronią się też skontrastowane z klasyczną bielą lub czernią.
Motyw kwiatów, tak ważny dla koncepcji marki, wraca również w wizualnej warstwie kolekcji – jest jednak abstrakcyjny i graficzny. Nowoczesny wzór dynamizuje sylwetkę, jest kobiecy i nieformalny. Pojawia się w długich spódnicach z asymetrycznym wiązaniem, ale też klasycznych apaszkach.
W kolekcji uwagę zwracają komfortowe letnie sukienki. Są lekkie i romantyczne, a przemyślanymi detalami, jak V-kształtny dekolt, falbana czy rozcięcie z boku, podkreślają ciało. Obok nich znajdziemy też bardziej sportowe elementy, takie jak dzianinowa bluza z nadrukiem czy sukienka z krótkim rękawem.
Kolekcja „Kviatuum” dostępna jest w salonach stacjonarnych i w sklepie online. Szczegóły akcji na stronie internetowej.
Mobilny gabinet ginekologiczny – Badabus – stanie:
8.03 w Łodzi (Port Łódź w godzinach 13.30–21)
18.03 w Warszawie (Westfield Arkadia w godzinach 10–18)
25.03 we Wrocławiu (Wroclawia w godzinach 10–18)
1.04 w Gdańsku (Galeria Bałtycka w godzinach 10–18)
2.04 w Poznaniu (Posnania w godzinach 10–18)
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.