„The Face” powraca z czterema nowymi okładkami
Po 15 latach przerwy kultowy magazyn zaprezentował nowe okładki, na których pojawili się Dua Lipa, Harry Styles, Rosalía i Tyler, the Creator.
Magazyn „The Face”, który zniknął z rynku w 2004 roku, powraca nie z jedną, a od razu z czterema nowymi okładkami. Zagościły na nich jedne z najgorętszych nazwisk popkultury: Dua Lipa, Harry Styles, Rosalía i Tyler, the Creator. Brytyjską wokalistkę i katalońską piosenkarkę uwiecznił Juergen Teller. Rapera sfotografował Charlie Engman, a byłego członka One Direction — Collier Shorr.
Wybór bohaterów nie był przypadkowy. Choć artyści reprezentują różne muzyczne światy, od popu, soft rock, przez mieszankę hip-hopu i funku oraz flamenco, przełożone na muzykę popularną, to łączy ich eklektyczny styl, odwaga w przekraczaniu przyjętych granic i podziałów. A także status jednych z najjaśniejszych gwiazd nowego pokolenia. Ich charakterystyka odpowiada profilowi magazynu, który ma być skierowany do młodych, ciekawych świata ludzi.
W magazynie znajdziemy między innymi rozmowę Keeana Johnsona i Sydney Sweeney o fenomenie „Euphorii” oraz artykuł poświęcony ochronie środowiska i potrzebie aktywizacji na rzecz planety. W środku nie zabraknie również wyjątkowych sesji, które powstawały w Szanghaju, Barcelonie, San Francisco, a także na cypryjskim Ajia Napa i brytyjskiej wyspie Wight.
„The Face”, które powstało w 1980 roku, było określane mianem „Life” dla młodych ludzi. Innowacyjny jak na tamte czasy magazyn łączył modę wysoką z kulturą uliczną, podejmował ważne tematy polityczne, społeczne i kulturowe, jednocześnie dbając o poziom artystyczny zdjęć. To właśnie „The Face” swoją popularność i formułę zawdzięcza wiele alternatywnych magazynów, a także niektóre subkultury.
W kwietniu, po 15 latach przerwy, „The Face” powróciło na rynek, najpierw w wersji cyfrowej, a teraz również papierowej. Za nową odsłonę magazynu odpowiadają Dan Flower i Jason Gonsalves. W zespole znaleźli się znani dziennikarze, tacy jak Stuart Brumfitt, który pracował z takimi tytułami jak „i-D” i „Telegraph” oraz Brooke McCord, wcześniej związana z „Guardianem”, „Another” i „Dazed and Cofused”. Dyrektorem artystycznym został Alex O'Brien, a szefem działu mody – Danny Reed. Magazyn będzie wydawany w formie kwartalnika.