Three Cents: od barmanów dla barmanów
Czym jest dziś luksus? Przez ostatnie lata to pojęcie ewoluowało. Od rozbuchanej ostentacji wolimy dziś nierzucające się w oczy quiet luxury. Nieodmiennie jednak doceniamy najwyższą jakość – nie tylko w przypadku tego, co nosimy, lecz także jeśli chodzi o zawartość talerzy czy szklanek.
Wyjście do baru czy restauracji w towarzystwie przyjaciół lub ukochanej osoby to zawsze wielka przyjemność. O tym, że większość z nas właśnie tak lubi spędzać wolny czas, mówią jasno statystyki: w 2023 roku niemal 60 proc. Polaków odwiedziło bary i restauracje. A co z naszym gustem? Trendy w gastronomii zmieniają się niemal równie szybko, jak te w modzie czy designie i są ich odzwierciedleniem. Nie inaczej jest w przypadku quiet luxury – tendencji, która szturmem wzięła świat. Zamiłowanie do najwyższej jakości produktów i prostoty widać w naszych preferencjach: coraz chętniej szukamy innowacji i ciekawych połączeń smakowych, co pozytywnie wpływa na rozwijającą się kulturę miksologii. Co więcej, jesteśmy coraz bardziej świadomi i poszukujemy produktów premium, o jak najwyższej jakości i jak najbardziej naturalnym składzie. Nie inaczej jest w przypadku napojów – chętniej sięgamy po te, które powstają bez użycia konserwantów i sztucznych barwników. Doceniamy szeroką gamę smaków, ale tworzoną na bazie naturalnych ziół oraz owoców. Oczekiwaniom wszystkich, którzy pragną tego, co najlepsze, wychodzi naprzeciw Coca-Cola HBC. W portfolio marki pojawiły się właśnie nowe miksery ultra-premium Three Cents.
Tradycja i innowacja
Napoje gazowane – takie jak toniki czy piwo imbirowe – mają bogatą i ciekawą, sięgającą XIX wieku historię. Stanowi ona niemal niewyczerpane źródło inspiracji dla wszystkich, którym marzą się dziś napoje nie tylko nietuzinkowe, lecz także przygotowane z naturalnych produktów wysokiej jakości. Coca-Cola HBC postanowiła wzbogacić swoje portfolio o produkty mogące zaspokoić takie oczekiwania. Jakie? Three Cents to rzemieślnicze miksery stworzone przez barmanów dla barmanów. Są wynikiem poszukiwań profesjonalistów, którzy pragnęli doskonałego dodatku do koktajli. Tak powstała Three Cents – marka toników i mikserów ultra-premium, założona w 2014 roku w Grecji przez George’a Bagosa, Dimitrisa Dafopoulosa, George’a Tsirikosa i Vassilisa Kalantzisa. Szybko okazało się, że wysoka jakość zawsze się broni – marka błyskawicznie zyskała uznanie w branży.
„Robimy, co w naszej mocy, aby tworzyć innowacyjne i wysokiej jakości produkty, które będą inspirować i zaspokajać potrzeby zarówno profesjonalistów, jak i konsumentów. Dlatego bardzo się cieszymy, że Three Cents dołącza do portfolio Coca-Cola HBC także w Polsce i możemy współpracować z wiodącą firmą w branży napojowej” – wyjaśnia George Bagos, dyrektor generalny i jeden z założycieli Three Cents.
Wysoka jakość i naturalne smaki
Nie od dziś wiadomo, że sekret dobrego koktajlu tkwi nie tylko w odpowiednim połączeniu, lecz także w jakości jego składników. To właśnie ona, w połączeniu z naturalnymi smakami i aromatami oraz unikatowym poziomem nagazowania, sprawiła, że produkty Three Cents stały się pierwszym wyborem profesjonalistów już w 35 krajach na świecie. W 2022 roku markę Three Cents zakupiła Coca-Cola HBC i od tej pory stopniowo wprowadzała ją do portfolio na kolejnych rynkach, gdzie prowadzi swoją działalność. W Polsce firma rozpoczyna sprzedaż mikserów Three Cents od 1 lutego z ofertą aż 10 różnych smaków. Znajdziemy wśród nich m.in. takie napoje, jak Dry Tonic, Cherry Soda, Lemon Tonic, Pink Grapefruit Soda czy Ginger Beer. Już wkrótce będzie można ich skosztować w najbardziej prestiżowych hotelach, restauracjach i cocktail barach w Warszawie oraz Krakowie, a w miarę rozwoju marki – także w innych polskich miastach.
– Cieszę się, że kolejny rok z rzędu możemy otworzyć, ogłaszając nową markę w naszym portfolio. Chcemy odpowiadać na potrzeby konsumentów i klientów, oferując napoje na każdą porę dnia i każdą okazję, ale także profesjonalistów, dostarczając im rozwiązania, które pozwolą im jeszcze szerzej rozwinąć skrzydła w sztuce miksologii. Jestem przekonana, że Three Cents jest właśnie takim narzędziem i wierzę, że te ultrapremium miksery zyskają także uznanie barmanów i konsumentów w Polsce – mówi Ruža Tomić Fontana, dyrektor generalna Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.