Trwający obecnie 79. Festiwal Filmowy w Wenecji jest świętem zarówno kina, jak i mody. Podczas szóstego dnia wydarzenia Tilda Swinton zdecydowała się na stylizację w monochromatycznym duchu od Chanel.
Tilda Swinton to jedna z najbardziej wyjątkowych aktorek wszech czasów – jej charyzma i zdolność do metamorfoz sprawiają, że szkocka gwiazda wiarygodna jest zarówno jako Biała Czarownica z „Opowieści z Narnii”, wampirzyca Eve u Jarmuscha, archanioł z „Constantine’a”, jak i elżbietański szlachcic szukający przez wieki tożsamości z „Orlanda”. Ostatnio aktorka angażuje się w filmy o charakterze egzystencjalnym. Po medytacyjnej, tajemniczej „Memorii” niedawno na ekrany trafiły dwa filmy ze Swinton w roli głównej: „Trzy tysiące lat tęsknoty” George’a Millera oraz „The Eternal Daughter”, który miał premierę 6 września na weneckim festiwalu. Tilda potrafi zachwycić jednak nie tylko zdolnością do metamorfoz, ale także wysublimowanym stylem.
Podczas szóstego dnia festiwalu w Wenecji aktorka zdecydowała się na stylizację w monochromatycznym duchu – miała na sobie krótką białą garsonkę z falbankami i pasującą do niej spódnicę Chanel. Outfit all-white uzupełniła dużą torbą typu shopper w odcieniu złamanej bieli, małym kapeluszem, a także klapkami. Towarzyszący jej projektant Haider Ackermann też postawił na biel.
Projekty Chanel są w tym roku popularne na festiwalu w Wenecji – 5 września na konferencji prasowej filmu „Nie martw się, kochanie” jego reżyserka Olivia Wilde zdecydowała się założyć komplet w kolorze leśnej zieleni złożony ze spódnicy maksi i krótkiej garsonki, który był pierwszym lookiem na pokazie Chanel haute couture na jesień 2022. Inną gwiazdą, która pokazała się w kreacji od paryskiego domu, była Penélope Cruz. Dzięki topowi i kamizelce z charakterystycznej dla Chanel tkaniny bouclé w pepitkę pokazała, że styl off-duty nie musi wiązać się z utratą elegancji.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.