Premierowo na Vogue.pl: Kolekcja „New Classics” marki Bondi w obiektywie Doroty Szulc
Patrząc na fotografie z kampanii jesienno-zimowej kolekcji marki BONDI., które wykonała Dorota Szulc, nie sposób nie pomyśleć o ikonicznych modowych edytorialach Herba Rittsa i Helmuta Newtona z lat 90. Chcąc uchwycić ponadczasowość nowej odsłony marki, a także charakteryzujący ją balans dyskretnej elegancji i wyrazistości, twórcy zdecydowali się na kadry proste, ale pełne zmysłowej dynamiki. Nie przyćmiewają ubrań, a prezentują ich pełny wizualny potencjał.
Moda w nowoczesnym i wyrazistym wydaniu już od kilku sezonów najwięcej inspiracji znajduje w kontrastach: przełamuje modę wieczorową casualowymi elementami, pragmatyzmowi nadaje wymiar luksusowy, zmysłowości szuka w elementach nawiązujących do klasycznej mody męskiej. To nowy sposób na celebrowanie indywidualizmu i oryginalności, zachęta do ubierana się w zgodzie ze zmienną i nieprzewidywalną naturą, zaproszenie do wyjścia poza schemat.
Kolekcja „New Classics” marki BONDI. celebruje ponadczasowe motywy w nowoczesnej odsłonie
Marka BONDI., która przebojem wdarła się na polski rynek mody dzięki wyrobom ze skóry oraz świetnym okryciom wierzchnim, w najnowszej kolekcji podkreśla te modne sprzeczności. Jak wskazuje jej nazwa, „New Classics”, redefiniuje klasyczne motywy, ale i w ponadczasowych elementach odnajduje wyrazistość, unikatowość i różne odsłony kobiecości.
Fundamentem kolekcji BONDI. na jesień-zimę 2024 została flagowa dla marki skóra, którą wykorzystano do stworzenia kurtek, spódnic, spodni oraz akcesoriów. Obok niej ważą funkcję pełni także wełna – klasyczna, ale i szalenie modna w tym sezonie, oraz jeans i projekty z linii basic.
Minimalistyczne projekty z nowej kolekcji BONDI. są wyraziste, ale i łatwe do wystylizowania na różne sposoby
To na pierwszy rzut oka projekty bardzo minimalistyczne, ale niepozbawione zmysłowości i pazura. Ich siła leży w prostocie bazującej na bezbłędnej konstrukcji i skrupulatnie dopracowanych detalach. Mogą stanowić bazę kapsułowej garderoby tworzonej w duchu ponadczasowej, dyskretnej elegancji, ale i być budulcem mocno osadzonych w trendach stylizacji. Łatwo nosić je na co dzień i na wieczór, w casualowym i formalnym wydaniu, okraszać dodatkami w rozmaitym stylu i mieszać ze sobą na zasadzie mix & match. Czy tak nie wygląda właśnie nowoczesna garderoba marzeń? Łatwa w użyciu, ale jednocześnie wyrazista? Dodająca pewności siebie, ale nieprzesadnie ekspresyjna? Uniwersalny, ale intrygujący charakter kolekcji podkreślają jej kolory – to głównie inspirowane naturą i trendami odcienie czerwonego i oliwkowej zieleni, a także klasyczna biel i czerń.
Z ponadczasowej estetyki czerpie też promująca kolekcję sesja zdjęciowa autorstwa Doroty Szulc. Na proste, ale pełne przy tym dynamicznej zmysłowości kadry jednej z najzdolniejszych polskich fotografek patrzy się jak na ikoniczne zdjęcia Herba Rittsa i Helmuta Langa z lat 90. Podobnie jak wtedy, dokumentują nieoczywisty seksapil i inspirujący balans subtelności i odwagi.
Kolekcja „New Classics” jest dostępna na stronie www.bondiapparel.pl.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.