Wraz z premierą ekologicznej kolekcji „Małe kroki. Duża zmiana” Zalando uruchamia platformę edukacyjną, zachęcającą do świadomych zakupów.
Pod koniec października do sprzedaży trafiła kapsułowa linia ubrań powstała w duchu zrównoważonej mody. 116 elementów garderoby jest efektem pracy ośmiu europejskich marek, które wspólnie stworzyły przyjazną środowisku kolekcję na sezon jesienno-zimowy.
To jednak nie koniec współpracy jednego z najpopularniejszych sklepów internetowych z Closed, Designers Remix, Henrik Vibskov, Holzweiler, House of Dagmar, Mother of Pearl, Mykke Hofmann oraz Progetto Quid. 12 listopada Zalando uruchomiło wirtualny showroom, który przybliża klientom wartości twórców stojących za projektami. – Poprzez platformę chcemy pomóc w wyborze odzieży o mniej szkodliwym wpływie na środowisko – mówi Natalie Wills, Global Director Social Media & Consumer PR. Cyfrowa przestrzeń, powstała na wzór zielonego patio, prezentuje stanowiska poszczególnych marek. Za pomocą krótkich opisów i nagrań głosowych możemy poznać szczegóły kolekcji.
– To ostatni dzwonek, abyśmy zaczęli szukać równowagi między miłością do mody a ochroną planety. Musimy wspólnie wziąć odpowiedzialność za naszą przyszłość i uświadomić sobie, że każdy nasz zakup to przesłanie, co do tego, w jakim świecie chcemy żyć. Jestem zaszczycona mogąc wspierać ośmiu niezwykłych projektantów, którzy są żywym dowodem na to, że etyczne nie oznacza nijakie. Udowadniają, że możemy mieć realny wpływ na naszą przyszłość – mówi Arizona Muse, modelka, aktywistka i konsultantka ds. zrównoważonego rozwoju.
Zobacz kolekcję w wirtualnym showroomie na www.zalandogreenhouse.com.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.