Wolność stylu z Zalando
Kowboj z Dzikiego Zachodu, total look w pasy, a może zwierzęce wzory? W letniej kampanii Zalando zakupowy gigant po raz kolejny zachęca do wyrażania swojego stylu, bez względu na to, co pomyślą inni.
– Ubieraj się dla siebie, nie dla innych – tym hasłem Zalando promuje swoją najnowszą kampanię, w której styl jest najlepszym sposobem na wyrażenie wolności. Niezależnie od tego, czy stawiamy na stylizację w klimacie boho, rockową, zmysłową, czy też totalnie szaloną, dzięki platformie zakupowej każdy z nas znajdzie coś dla siebie. Dzięki kolekcjom prawie 2000 marek Zalando oferuje wyjątkowe ubrania, buty, a także dodatki, które wpadną w oko nawet najbardziej wymagającym klientom.
Platforma zakupowa promuje kampanię zdjęciami autorstwa Laury Coulson. Fotografka i artystka, która ma na swoim koncie współpracę, z takimi markami jak Hermès, Burberry, Nike, a także z magazynem „Vogue”, perfekcyjnie uchwyciła pozytywne emocje i naturalność ludzi, wyrażających pełnię swojego stylu.
Kwintesencją kampanii jest jednak spot reklamowy, w którym dwójka głównych bohaterów tanecznym krokiem przemierza plażę. Ubrani w odważne stylizacje, nie przejmują się spojrzeniami turystów, tylko bawią się swoją wolnością. Za reżyserię wideo odpowiadał Mark Albiston, twórca wielokrotnie nagradzany na festiwalach filmowych w Cannes oraz Sundance. Beztroska para, tańczy w rytmie utworu „ANXT”, kanadyjskiej grupy Random Recipe, pokazując że właśnie tak wygląda prawdziwe szczęście.