
Zalando - wysyłkowy sklep internetowy z siedzibą w Berlinie i Not Just A Label - międzynarodowa platforma zajmująca się sprzedażą ubrań, łączą siły, by wesprzeć zrównoważoną modę w wykonaniu młodych projektantów z całego świata.
Dotychczas w zakładce Zalando Designer mogliśmy kupić projekty od Victorii Beckham czy Alberty Ferretti. Teraz, dzięki współpracy sklepu z międzynarodową platformą Not Just A Label, dołącza do nich aż 35 luksusowych marek. A wszystko to pod hasłem promocji różnorodności, lokalności i młodych projektantów
W zakładce Designer platformy Zalando odnajdziemy teraz kategorię NJAL, a w niej dwie sekcje. “Icons of tomorrow” zawiera propozycje mody damskiej od młodych projektantów. “Be radical, be unique” - to natomiast prawdziwie różnorodny miks nastawiony na oryginalność.

Wśród nowości odnajdziemy geometryczne torebki od projektującej w Wiedniu Julii Skergeth, fantazyjne kreacje autorstwa rumuńskiej projektantki Ioany Ciolacu czy streetwearową modę męską w wydaniu pochodzącego z Portugalii Davida Catalana. Współpraca wspiera zatem różnorodność i lokalność. A jak zaznacza Stefan Siegel, założyciel Not Just A Label, misją platformy jest motywowanie do tworzenia mody, która jest bardziej zrównoważona i wspiera lokalne społeczności oraz rzemiosło artystyczne. Siegel podkreśla także wartość, jaką daje młodym projektantom możliwość kontaktu z różnorodnymi klientami z całego świata.

Anaheta Metghalchi von Berenberg, Dyrektor ds. Zakupów w Zalando, podkreśla natomiast wartość jeszcze większego dopasowania asortymentu do indywidualnych potrzeb klienta, jakie oferuje nowa współpraca. - Wraz z naszymi partnerami, takimi jak Not Just A Label, koncentrujemy się na rozwijaniu bardziej zrównoważonego, różnorodnego i kompleksowego asortymentu premium. To nasz wkład w inicjowanie i wspieranie pozytywnych zmian wśród naszych klientów i w całej branży - dodaje.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.