YOPE przekazuje fundusze na Polską Akcję Humanitarną, by wesprzeć Ukrainę w wojnie z najeźdźcą. To nie wszystkie działania pomocowe, które polska marka podejmuje.
Marka YOPE zdecydowała, że zyski ze sprzedaży jej produktów trafią do potrzebujących – Ukraińców i Ukrainek. Dochód ze sprzedaży internetowej w dniach 26-27 lutego został przekazany na rzecz Polskiej Akcji Humanitarnej, której działania obejmują pomoc bezpośrednią oraz wsparcie psychologiczne dla osób poszkodowanych w wyniku konfliktu zbrojnego. Zyski pozyskane ze sprzedaży nowej linii środków czystości Active Green w sklepach Lidl w dniach 7-13 marca YOPE postanowił przekazać Fundacji Ocalenie, która wspiera migrantów i migrantki w integracji i indywidualnym rozwoju. Działania Fundacji zostaną wsparte sumą, którą marka planowała przeznaczyć na kampanię reklamową tej serii w mediach społecznościowych.
Marka współpracuje również z innymi organizacjami, takimi jak Terytorium Neutralne oraz Dzieci z Dworca Brześć. Włączając się w ich działania, firma YOPE przekazuje im produkty, które następnie poprzez organizacje trafiają do potrzebujących.
YOPE nie wspiera Ukraińców tylko materialnie. Dzięki zasięgom w mediach społecznościowych marka przekazuje wartościowe treści, które mogą wesprzeć akcje pomocowe dla Ukrainy. Marka pracuje również nad możliwością włączenia ich klientów do pomocy dzięki dotacjom w sklepie online.
Pomoc YOPE to nie tylko działania firmy, ale przede wszystkim ludzi. Firma dokłada wszelkich starań, aby wspierać pracowników w niesieniu realnej pomocy uciekającym przed wojną oraz pozostającym na miejscu Ukraińcom.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.