
Firma cateringowa najnowszą kampanią pragnie udowodnić, że siła mentalna jest równie ważna, co fizyczna. Zachęca nią do celebrowania dobrej energii, która staje się siłą napędową dla wewnętrznej równowagi.
Hasło „w zdrowym ciele, zdrowy duch” może i brzmi jak banał. Jest w nim jednak sporo prawdy. O tym, jak kluczowa dla dobrego samopoczucia jest równowaga fizyczna i mentalna, wiele z nas przekonało się w ostatnim roku, gdy trzeba było sprostać wyzwaniom, zmierzyć się z niepewnością i stresem, odważyć się na zmianę.
Wewnętrzna siła stała się motywem przewodnim nowej kampanii MaczFit. Lider cateringu dietetycznego celebruje nią pozytywną energię i prezentuje różnorodne sposoby na jej czerpanie – od medytacji, przez podróże, aż po codzienne realizowanie pasji. - Opowiadając różne historie, chcemy dostarczać wielu źródeł do inspiracji i pokazywać, że w każdym z nas istnieją pokłady dobrej energii, którą można wyzwolić i przekuć w prawdziwą życiową siłę. Kampania „Z siłą mi do twarzy” jest powiązana z ideą well-being, bardzo mocno wpisaną w tożsamość marki Maczfit – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor ds. marketingu i PR marki Maczfit.

Kampanię, której kolejne odsłony ujrzą światło dzienne przez kolejne miesiące, wspierać będą influencerzy – Elobaba, Miisszka i Majkelso, z którymi marka współpracuje na co dzień.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.