Zaczynali od sprzedaży japonek, a dziś są właścicielami jednej z największych platform zakupowych na świecie. Założyciele Zalando, Robert Gentz i David Schneider nie bali się marzyć i odważnie tych marzeń urzeczywistniać. Ich nowatorski projekt w tym roku obchodzi okrągłe dziesiąte urodziny i świętuje je w towarzystwie największych marek: Mango, Pumy i Calvina Kleina. Jako pierwszą zaprezentowano specjalną kolekcję projektu Rafa Simonsa.
W tym roku mija 10 lat, odkąd Robert Gentz i David Schneider w swoim berlińskim mieszkaniu stworzyli podwaliny sklepu Zalando. Innowacyjna pod wieloma względami platforma zakupowa, która początkowo funkcjonowała jako sklep obuwniczy, w błyskawicznym czasie podbiła serca klientów i przeobraziła się z nowatorskiego start-upu w lidera europejskiej sprzedaży internetowej. Okrągłe urodziny to okazja wyjątkowa, dlatego do wspólnego celebrowania Zalando zaprosiło najgorętsze na rynku i reprezentujące różnorodną stylistykę marki: Calvin Klein Jeans, Pumę i Mango.
Efekty współpracy z CK Jeans poznaliśmy najszybciej. Kapsułową kolekcję, której powstanie nadzorował osobiście dyrektor kreatywny Calvina Kleina Raf Simons, promuje ulubione rodzeństwo świata mody – Kaia i Presley Gerberowie. W skład casualowej i nawiązującej do stylu lat 90. kolekcji weszły rozmaite modele dżinsów (od białych, przez te w kolorze indygo, aż po czarne klasyczne rurki), denimowe spódnice z podwyższoną talią, krótkie T-shirty, oraz oversize’owe bluzy i kurtki. Presleya i Kaię na minimalistycznych fotografiach uwiecznił Daniel Jackson.
Kolekcja Calvin Klein Jeans x Zalando jest już dostępna w sprzedaży. Na efekty wspólnych działań Zalando oraz Pumy i Mango będziemy musieli poczekać odpowiednio do 23 września i 21 października.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.