Zalando wiosna-lato 2019: Do odważnych świat należy
– Styl to coś więcej niż tylko wygląd. To także deklaracja autentyczności i własnych wyborów, które nie wymagają aprobaty – głosi Zalando w kampanii na wiosnę-lato 2019. Twórcy platformy zachęcają tym samym do podejmowania odważnych decyzji w modzie, ale nie tylko. Namawiają do spontanicznych zakupów, kładąc nacisk na atrakcyjną politykę dostaw i zwrotów.
Zaczynali od sprzedawania japonek, dziś na założonej przez nich platformie można kupić ubrania i dodatki dwóch tysięcy marek, a od niedawna także i kosmetyki. Robert Gentz i David Scheinder, którzy prace nad Zalando zaczynali w ciasnym, berlińskim mieszkaniu, na każdym etapie rozwoju swojego projektu udowadniali, że autentyczność, bezkompromisowość i odwaga są tym, co zaprowadzić może nas naprawdę daleko.
Zalando sięga w tym sezonie do tych korzeni, zachęcając nie tylko do spontanicznych wyborów modowych, ale także zakupowych. Ogłasza, że od teraz klienci mogą cieszyć się darmową dostawą i nieograniczonymi, darmowymi zwrotami, które w obliczu tak dużej rozpiętości dostępnych na platformie marek, wydają się bardzo atrakcyjną wartością dodaną.
– Od ponad 10 lat Zalando pomaga Klientom w wygodny sposób tworzyć ich własny styl, w którym dobrze się czują – mówi Dyrektor działu Marketing Strategy & Campaigns Zalando, Johnny Ng. – Kampanią wiosna-lato 2019, promującą właśnie wygodne zakupy, chcemy zrobić kolejny krok i inspirować ich do podkreślania swojej wyjątkowości i wyrażania swojej tożsamości. Zdjęcia wykonał Sacha Maric – uznany portrecista i miłośnik fotografii dokumentalnej.