Rok temu Zendaya i Anne Hathaway rozpoczęły współpracę z legendarnym jubilerem Bulgari. Wyreżyserowana przez samego Paola Sorrentino reklama zachwycała przepychem i ponadczasowym pięknem. Kontynuowała to, zgodnie z tytułem, tegoroczna kampania „Magnificence Never Ends”. Towarzyszyła jej sesja zdjęciowa zrealizowana na moście w sercu Rzymu. Wideo zza kulis, którym niedawno podzieliła się stylistka Hathaway, Erin Walsh, odkrywa mniej poważne oblicz ambasadorek.
Na planie Zendaya i Anne Hathaway zadbały o wygodę. Choć wybrały eleganckie kreacje, ich obuwie mogło budzić zaskoczenie. Gwiazdy tańczyły do dźwięków „Break My Soul” Beyoncé, w butach dalece odbiegających od estetyki kampanii Bulgari. Zendaya włożyła czarne botki na niskim obcasie, a Hathaway parę białych, futrzanych kapci, które pozwoliły jej bezpiecznie pozować na drewnianej platformie dodającej kilku centymetrów wzrostu.
Zendaya i Anne Hathaway w biżuterii Bulgari
Jak prezentowała się ta bardziej efektowna część ich stylizacji? Gwiazda „Euforii” miała na sobie czarny dzianinowy top z długimi rękawami i dekoltem w kształcie serca. Włosy wystylizowane zostały w charakterystycznego dla aktorki, lekko kręconego boba. Hathaway z kolei założyła fioletowy top z szerokimi ramiączkami i kwadratowym dekoltem, a jej rozpuszczone włosy opadały na bok.
Aktorki pozowały na tle zachodzącego słońca, a ich szyje zdobiły błyszczące naszyjniki Bulgari. Do czarnej stylizacji Zendayi dobrano naszyjnik z dużym zielonym wisiorkiem z klejnotami. Partnerująca jej Anne miała na sobie choker z fioletowym kamieniem.
Zendaya i Anne Hathaway: Najjaśniejsze gwiazdy Hollywood
Aktywność Zenday i Anne Hathaway nie ogranicza się do pełnienia funkcji ambasadorek Bulgari. Gwiazdę „Euforii” Zendayę wkrótce zobaczymy w drugiej części „Diuny”. Anne Hathaway powróciła do Hollywood po dwóch urlopach macierzyńskich. Po tegorocznych występach w „Przyszła do mnie” i „Eileen” ma w planach siedem kolejnych projektów.
Zobacz także:
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.