
Aktorka i przyjaciółka marki oraz słynny kierowca Formuły 1 zostali gwiazdami nowej, kampanii Valentino Pink PP. Skupia się ona na jednym kolorze – różowym, który dla włoskiego domu mody stał się symbolem miłości, energii, wolności i wspólnoty.
Dyrektor kreatywny włoskiego domu mody, Pierpaolo Piccioli, postanowił uczynić lansowany przez siebie kolor, głównym bohaterem kampanii. Fuksjowy róż w tytułowym odcieniu Pink PP, postrzega jako manifest uczuć i wyzwolenia z potrzeby realizmu.

W najnowszej kampanii Pink PP na sezon jesień-zima 2022-23 Valentino lansuje róż w wersji totalnej – w monochromatycznej kampanii, w której wystąpiła przyjaciółka marki, Zendaya, odzwierciedlając cechy wolności i energii oraz kierowca Formuły 1 z teamu Mercedesa, Sir Lewis Hamilton. Jako założyciel fundacji Mission 44, której celem jest wspieranie i wzmacnianie młodych ludzi z niedostatecznie reprezentowanych grup społecznych w Wielkiej Brytanii, Hamilton stał się idealnyn wyborem dla kampanii PinkI PP, która podkreśla walory autentyczności.

Zaloguj się, aby zostawić komentarz.