Diane Keaton gwiazdą nowej kampanii Gucci
Legenda kina wystąpiła w kampanii włoskiego domu mody u boku Awkwafiny, Dakoty Johnson, Harry’ego Stylesa, Sereny Williams i Sienny Miller.
Diane Keaton jest weteranką talk shows. Przez lata kariery siadała do rozmów z Davidem Lettermanem, Jimmym Kimmelem i wieloma innymi. Na antenie zawsze prezentuje odważne stylizacje. Inne hollywoodzkie aktorki wybierają styl glamour. Keaton, bez względu na okazję, pozostaje wierna inspiracji modą męską.
Nie powinno więc dziwić, że została przez firmę Gucci wybrana do nowej kampanii Gucci Beloved. Na zdjęciach Harmony’ego Korine’a pod hasłem „Beloved Shows” widać torebki w czterech najbardziej lubianych przez markę stylach. Znalazły się wśród nich m.in. modele Dionysus i Jackie z roku 1961. Jako tło dla nich dyrektor kreatywny Alessandro Michele odtworzył scenerię typową dla talk show (jako gospodarz pojawił się James Corden). – Torebki nazywamy imionami wpływowych kobiet. Tym razem postanowiliśmy pobawić się konwencją i zaprosić do współpracy dwie gwiazdy: torebkę i prawdziwą sławę.
W kampanii wystąpiły takie gwiazdy jak Keaton, Awkwafina, Dakota Johnson, Harry Styles, Serena Williams i Sienna Miller – każda z nich z luksusową torebką u boku. Keaton wyróżnia się na tle pozostałych. Na zdjęciach widzimy ją w brązowym garniturze, czerwonym berecie i z torebką Horsebit stworzoną przez Gucii w 1955 roku. – Alessandro to niesamowicie utalentowany człowiek. A praca z Jamesem Cordenem była czystą przyjemnością. Jest naprawdę wyluzowany i przezabawny. To urodzony gospodarz talk show – mówi Keaton.
Taki występ był dużo łatwiejszy niż udział w prawdziwym programie. – Zawsze się do nich przygotowuję i zawsze się denerwuję. Taka już jestem – mówi. – Nieważne, w co jestem ubrana, jeśli dobrze się przyjrzysz, zauważysz, że zawsze siedzę na nodze. To rujnuje każdą stylizację, ale niestety takie zachowanie odziedziczyłam po ojcu, Jacku Hallu.
Podobne artykułyMetamorfozy gwiazd: Diane KeatonPola DąbrowskaChoć przez tak wiele lat Keaton pokazała w talk shows niezliczoną liczbę spektakularnych stylizacji (choćby bejsbolówkę „dope”, którą założyła na rozmowę z Ellen w 2018 roku) gwiazda ma kilka ulubionych momentów. Ze szczególnym sentymentem wspomina rozmowy o modzie z Lettermanem. – David Letterman zawsze chciał rozmawiać o tym, co mam na sobie. Przy kilku okazjach wracał do mojej kreacji z rozdania Oscarów w 1978 roku (marynarka Giorgio Armani i spódnica). Zostałam za ten strój skrytykowana. Ale wciąż uważam, że wyglądałam stylowo.
I ma rację! Z Keaton ikonę stylu czyni konsekwencja. W tym sezonie odrobinę modyfikuje look. – Nie zrezygnuję z czerni, beżu i bieli, ale dodam odrobinę granatu. No i nie zapominajmy o rękawiczkach i kapeluszach!
Artykuł oryginalnie ukazał się na Vogue.com.
Dyrektor kreatywny: Alessandro Michele
Dyrektor artystyczny: Christopher Simmonds
Zdjęcia i reżyseria: Harmony Korine
Make-up: Thomas De Kluyver
Włosy: Paul Hanlon