Premierowo na Vogue.pl: Kampania kolekcji Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz „Refresh”
Po ponad rocznej przerwie spowodowanej pandemią projektantka Waleria Tokarzewska-Karaszewicz powraca z nową kolekcją. „Refresh” to oda do radości – dominują w niej jaskrawe kolory, gradientowe wzory i odważne kroje.
„Jesteśmy tęczowi przez cały rok, nie tylko w czerwcu” – pisze o swojej marce Waleria Tokarzewska-Karaszewicz. Trudno się z tym nie zgodzić. Znakiem rozpoznawczym projektantki stały się intensywne kolory i bogate wzory, które występują w rozmaitych konfiguracjach.
Tokarzewska tworzy modę dla tych, którzy lubią się wyróżniać. Może dlatego jej najnowsze propozycje tak dobrze wyrażają ducha czasów?
Rok niepokoju, niepewności i wyzwań Tokarzewska odczuła na własnej skórze – musiała wstrzymać wszystkie działania związane z marką. W nowej kolekcji oddaje głos krzykliwym deseniom, hałaśliwej palecie barw i odważnym konstrukcjom. „More is more!” – zdają się krzyczeć jej projekty. Sporo w nich indywidualnego podejścia do mody, ale i nostalgii. Wyróżniający się motyw to Y2K, czyli elementy zaczerpnięte z estetyki lat 2000.
Kolekcję „Refresh” Tokarzewska-Karaszewicz podzieliła na dwie części. Pierwszą jest awangardowa linia premium, w której dominują oversize’owe garnitury z szerokimi ramionami, krótkie topy i tiulowe suknie, druga to „Basic Fruits”, w której projektantka skupiła się na wygodnych konstrukcjach, łatwych w noszeniu krojach i praktycznych detalach. Wszystko utrzymane zostało w kojarzonej z letnią beztroską kolorystyce.
Zdjęcia: Magdalena Czajka-Cardoso
Wideo: Paweł Galanty
Modele: Natalia | MODEL PLUS, Weronika i Kiyong | UNITED for MODELS
Makijaż: Kropka make up art | Anna Duchała
Fryzury: Bartek Bożek | Kemon
Asystenci: Julia Golińska i Kacper Pankau
Produkcja: Social Beauty