Levi’s® Engineered Jeans™ na Pitti Uomo
Na miejsce premierowej prezentacji nowej odsłony kultowej kolekcji z lat 90. Levi's wybrał prestiżowe florenckie targi mody męskiej Pitti Immagine Uomo.
Kultowa, powstała w latach 90-tych linia dżinsów Levi’s® Engineered Jeans™, będzie w tym roku obchodzić swoją dwudziestą rocznicę. Z tej okazji marka postanowiła przypomnieć ją w nowej odsłonie.
Dżinsy Levi’s to więcej niż spodnie. To kwintesencja pewnego stylu życia. W przypadku Levi’s® Engineered Jeans™ serce kolekcji tworzą innowacyjność, świadomy styl i zaawansowany design. Nic więc dziwnego, że na miejsce premierowej prezentacji kolekcji marka wybrała targi Pitti Immagine Uomo. To odbywające się dwa razy do roku we Florencji wydarzenie przyciąga ludzi mody z całego świata. Buyerzy, projektanci i dziennikarze przyjeżdżają tam śledzić modowe nowinki i najgorętsze trendy nadchodzącego sezonu. Prezentacja Levi’s® Engineered Jeans™, która odbyła się w środę, 9 stycznia stycznia, była jednym z bardziej oczekiwanych wydarzeń targów.
Na lokalizację prezentacji nowej odsłony Levi’s® Engineered Jeans™ marka wybrała Tepidarium del Roster, będące częścią florenckiego Ogrodu Botanicznego. Ta zaprojektowana przez włoskiego architekta, Giacomo Rostera metalowa konstrukcja robi spore wrażenie. Podczas imprezy Levis’a architektoniczna perełka, podświetlona na czerwono, kolor marki i jej słynnej naszywki, prezentowała się jeszcze bardziej okazale. Ale choć przyciągała wzrok już z zewnątrz, jeszcze większe emocje czekały na zaproszonych gości w środku. Levi’s zaserwował pokaz oddziałujący na wszystkie zmysły. Zjawiskowa, wciągająca gra świateł, kolorów i powierzchni, w połączeniu ze świetnym setem DJ-skim, stanowiła idealną oprawę dla prezentowanej kolekcji. Na stworzonej na potrzeby wydarzenia, świetnie korespondującej z ażurową architekturą cieplarni, strukturze z metalu i szkła, wyświetlane były trójwymiarowe wizualizacje. Goście mogli poczuć się ze wszystkich stron otuleni klimatem Levi’s® Engineered Jeans™. Impreza przyciągnęła gości z całego świata. Spotkaliśmy na niej m.in. włoskiego influencera Mariano di Vaio (zdjęcia gwiazd w galerii).
Kolekcja, w skład której wchodzą spodnie tak damskie, jak męskie, a także dżinsowe kurtki, będzie dostępna w sklepach stacjonarnych i online na początku lutego 2019 roku.