Converse świętuje Międzynarodowy Dzień Kobiet
Już 8 marca w warszawskim centrum handlowym Arkadia powstanie strefa Converse. Każda klientka będzie mogła stworzyć swoją definicję słowa „dziewczyna” w ramach globalnej akcji marki.
Kolekcja Love The Progress marki Converse jest niejako zwieńczeniem ponadstuletniej historii marki. Converse zawsze wspierał indywidualistów, pomagając im wyrazić ich osobowość. Tym razem szczególną uwagę poświęca dziewczynom. Do współpracy zaproszono aktywistki, gwiazdy i influencerki. Millie Bobby Brown łączy karierę w Hollywood ze wspieraniem kobiet, Polka Kasia Gola to ekspertka ds. nowych technologii w modzie, prowadzi też nowatorskiego bloga GeekGoesChic, Stephanie Kurlow jest pierwszą baletnicą tańczącą w hidżabie, Naomi Preizler – mieszkającą w Nowym Jorku argentyńską wokalistką, a Qin Yungquan z Singapuru prowadzi kursy samoobrony dla kobiet. Każda z ambasadorek kampanii stworzyła swoją definicję „dziewczyny”. Converse wie, że to słowo wymaga nowego rozumienia. Dla jednych oznacza „wojowniczkę”, dla innych tę, która ciężko pracuje, jest zdyscyplinowana i ma wpływ na świat, który ją otacza.
A jaka jest twoja definicja dziewczyny? Dzięki wydarzeniu, które będzie miało miejsce 8 i 9 marca w centrum handlowym Arkadia, każda z nas będzie mogła podzielić się swoją definicją. W specjalnej strefie położonej w hallu przy wejściu głównym mieszkanki Warszawy dołączą do kobiet z całego świata, które wezmą w swoje święto udział w akcji Converse. Każdy, kto odwiedzi strefę, będzie mógł na pocztówce napisać, co oznacza dla niego słowo „dziewczyna”. A te osoby, które pokażą swoje dokonania na Instagramie z hasztagiem #InMyConverse i oznaczeniem @Converse.Polska, otrzymają wyjątkową torbę. W punkcie customizacji w strefie Converse będzie można ją spersonalizować. Dodatkowa atrakcja? Autorzy najciekawszych redefinicji zostaną nagrodzeni nową parą butów! Atrakcji w strefie Converse czeka jednak jeszcze więcej. Kreatywny kolektyw, którzy przeobraża buty w dzieła sztuki, pomoże nadać unikalnego charakteru twoim Chuckom. Converse, pamiętając, że świętujemy Dzień Kobiet, przygotował także Beauty Bar. Będzie tu można zrobić makijaż albo zmywalny tatuaż. Przyjemnościom nie ma końca! Ale najważniejsza jest dla Converse misja, dlatego zapraszając do współpracy ambasadorki, a teraz także każdą z nas, tworzy wspólnotę współczesnych kobiet. Gotowych sięgać po więcej. Takich, które nie uznają ograniczeń. I same chcą dokonywać definicji słowa „dziewczyna”.
Wydarzenie odbędzie się w dniach 8 i 9 marca w centrum handlowym Arkadia w Warszawie.
13/16Kasia Gola
Bohaterka kampanii Converse, ekspertka ds. nowych technologii w modzie, prowadzi nowatorskiego bloga GeekGoesChic.