Relacja z drugiej edycji Shopping Experience powered by Vogue Polska
Panele dyskusyjne z udziałem najbardziej wpływowych ekspertów z branży, spotkania z osobowościami świata mody i urody oraz niespodzianki, które dla swoich klientów przygotowały butiki. Wydarzeniem minionego weekendu była druga edycja Shopping Experience powered by Vogue Polska, które wypełniło przestrzeń The Designer Gallery w Galerii Mokotów.
Tematem przewodnim drugiej edycji Shopping Experience powered by Vogue Polska był voguing. Historia oryginalnego tańca sięga lat 60. XX wieku, a powrócił do łask dzięki popularnemu serialowi „Pose”. Na gości, którzy w ostatni weekend października odwiedzili przestrzeń The Designer Gallery, czekały więc atrakcje inspirowane tą formą sztuki.
Ale to nie wszystko. Dla uczestników kolejnej odsłony wydarzenia zorganizowaliśmy spotkania z osobistościami świata mody i urody, który odbywały się w eleganckiej przestrzeni Warsaw Concept Store. Ponadto na klientów czekały warsztaty florystyczne prowadzone przez Annę Wojtalę, strefa „Vogue Polska” i wydawnictwa OsnoVa, a także niespodzianki i rabaty w butikach. Na panelach dyskusyjnych rozmawialiśmy o tym, co decyduje o sukcesie polskiej marki za granicą i jak dziś sprzedawać modę, a styliści „Vogue Polska” opowiadali o najnowszych trendach i udzielali porad.
4/55Relacja z drugiej edycji Shopping Experience powered by „Vogue Polska”
Paweł Walicki (Warsaw Creatives) i Joanna Maćkowiak (D'Vision)