07.01.2020
Kolekcja z Myszką Miki od Gucci
Disnejowski bohater wystąpił w najnowszej kolekcji i kampanii Gucci. Alessandro Michele postanowił w ten sposób świętować Chiński Nowy Rok, który rozpocznie się 25 stycznia pod znakiem Szczura (czasami nazwanym też znakiem Myszy).
Jak przystało na włoski dom mody, projekty wchodzące w skład noworocznej kolekcji są eklektyczne, awangardowe i bajkowe (widać też, że powstały przede wszystkim z myślą o rynku azjatyckim). Bluzy, koszulki, apaszki i szorty Alessandro Michele ozdobił nadrukiem rysunków samego Walta Disneya. Uwagę zwracają także torby, plecaki i słynne klapki z futerkiem z motywem logotypu Gucci oraz kolorowej sylwetki Myszki Miki.
Kolekcję promuje kampania autorstwa Harmony’ego Korine’a, wyglądająca jak pamiątkowy album z wycieczki do Disneylandu. Dynamiczne fotografie powstały zresztą w Disneyland Resort w Kalifornii pod okiem dyrektora artystycznego, Christophera Simmondsa. Co ciekawe, stylizacją sesji zajął się sam Alessandro Michele.