Kampania COS wiosna-lato 2020
Naturalne światło, minimalistyczne tło i rzeźbiarskie pozy. Najnowsza kampania szwedzkiej marki COS to dzieło cenionej fotografki Zoë Ghertner, przed obiektywem której pozowali Freja Beha Erichsen oraz modele George Okeny i Yang Hao.
Wiosna-lato 2020 według projektantów COS to przede wszystkim elegancka klasyka: ciemne dżinsy, proste spódnice i krótkie topy, a także charakterystyczna dla marki dekonstrukcja i zabawa detalami, która pojawia się zarówno w projektach damskich, jak i męskich. Biała koszula z asymetrycznym kołnierzem, spódnica z szerokimi plisami, sukienka z taśmami czy spodnie typu cargo, w których jedna kieszeń znajduje się na wysokości kolana, a druga z przodu na wysokości uda – projektanci w nadchodzącym sezonie bawią się drapowaniami oraz warstwami.
Marka po raz kolejny nawiązuje do nowych technologii przede wszystkim dzięki użyciu odpowiednich materiałów: lśniącej tkaniny o ciasnym splocie i woskowanego dżinsu. Podstawę kolekcji stanowią naturalne odcienie, miękkie beże, surowe szarości, które przełamują wyraziste błękity, ognista czerwień i głębokie indygo.
Minimalistyczna scenografia, naturalne światło i subtelne stylizacje pozwoliły Zoë Ghertner uchwycić na fotografiach związek pomiędzy ubraniami a ludźmi, którzy je noszą.