Premierowo na Vogue.pl: Bruna Marquezine w walentynkowej kampanii Intimissimi
W wieku zaledwie 24 lat brazylijska aktorka i modelka ma już na swoim koncie dwie okładki „Vogue’a”, pierwszy pełnometrażowy film i kilkanaście ról w rodzimych serialach, a na Instagramie obserwuje ją blisko 40 mln osób. Z myślą o zbliżającym się święcie zakochanych specjalnie dla użytkowników aplikacji „Vogue Polska” przygotowaliśmy konkurs, w którym można wygrać wybrany zestaw z kolekcji.
Od Jennifer Lopez, której występ podczas Super Bowl uznano za jeden z najlepszych w historii, po Camilę Cabello, łączącą kubańskie wpływy z popem – latynoskie gwiazdy szturmem zdobywają świat sztuki, muzyki i mody. Po dekadach wykluczeń blisko pół miliarda mieszkańców Ameryki Południowej i Środkowej doczekało się godnej reprezentacji na dużym i małym ekranie, na scenie oraz w kampaniach reklamowych globalnych marek. Nic dziwnego, skoro w ubiegłym roku magazyn „Forbes” dowodził, że kraje Ameryki Południowej to najszybciej rosnące rynki na świecie. Lokalne gwiazdy zdobywają więc światową sławę. Jedną z nich jest aktorka i modelka Bruna Marquezine, która właśnie została twarzą walentynkowej kampanii Intimissimi.
Marquezine od kilku lat należy do grona gwiazd włoskiej marki, ale do tej pory była twarzą brazylijskich kampanii brandu. Teraz piękność z Rio de Janeiro została twarzą światowej kampanii Intimissimi. W wyjątkowej linii, stworzonej specjalnie na święto zakochanych, znajdziemy bardzo kobiece kroje bielizny – koronkowe staniki i majtki, zwiewne koszule nocne i eleganckie body. Przeźroczyste materiały, subtelne zdobienia i klasyczne kolory sprawiają, że walentynkowa kolekcja marki sprawdzi się nie tylko na randkę.
Urodzona jako Bruna Reis Maia, modelka przyjęła nazwisko Marquezine w hołdzie dla swojej babci. Przygodę z aktorstwem rozpoczęła w wieku zaledwie pięciu lat, gdy została gwiazdą brazylijskiego programu dla dzieci. Później zaczęła pojawiać się w reklamach i grała epizodyczne role w serialach. Sławę przyniosła jej podwójna rola w telenoweli „En Família”, w którym wcieliła się w postać buntowniczej romantyczki Heleny i jej córki Luizy. Mimo dość prostej formuły oper mydlanych, Marquezine na swój sposób zinterpretowała swoje bohaterki, nadając im psychologiczną głębię i zupełnie nowy wymiar.
Jej kariera szybko nabrała tempa, a kolejne role przyniosły jej ogromną popularność w kraju. Aktorka i modelka pojawiła się na okładce „Vogue Portugal” i „Vogue Brasil”, a w ubiegłym roku amerykańska biblia mody umieściła ją na liście najbardziej obiecujących międzynarodowych talentów. Podczas tygodni mody w Paryżu i Mediolanie z pierwszych rzędów oglądała pokazy m.in. Miu Miu, Maison Margiela i Diora. W marcu do kin trafi jej pierwszy pełnometrażowy film „Vou Nadar até Você” w reżyserii Klausa Mitteldorfa, który zadebiutował na Festiwalu Filmowym w Gramado, gdzie zdobył uznanie krytyków.
Na Instagramie Marquezine obserwuje blisko 40 mln osób, a niemal każdy jej post zbiera po milion polubień. Aktorka nie tylko chętnie pozuje do zdjęć, ale równie często sama staje za obiektywem. Jak przyznaje, nigdy nie rozstaje się ze swoim analogowym aparatem. Brazylijska modelka jest również bardzo oddana sprawom społecznym i ochronie środowiska. Gwiazda chętnie korzysta ze swojej platformy, by zwrócić uwagę na kryzys klimatyczny, a także prawa kobiet, uchodźców i osób LGBTQ+.
Z myślą o zbliżającym się święcie zakochanych specjalnie dla użytkowników aplikacji „Vogue Polska” przygotowaliśmy konkurs, w którym można wygrać wybrany zestaw walentynkowej bielizny Intimissimi. Więcej informacji pod linkiem.
3/3Premierowo na Vogue.pl: Bruna Marquezine w walentynkowej kampanii Intimissimi
Bruna Marquezine w walentynkowej kampanii Intimissimi