Premierowo na Vogue.pl: Kolekcja Draus 02
Polska marka pozostaje wierna zasadom zrównoważonej mody. W nowej kampanii łączy dobrze znane modele z nowymi projektami.
Za polską marką Draus stoją dwie młode kobiety: Weronika Draus i Marysia Duda. Weronika, która odpowiada za stronę projektową, jest absolwentką warszawskiej Katedry Mody. W 2018 roku jej kolekcja dyplomowa „Spacious Head Available” została wyróżniona przez „Vogue Polska” nagrodą specjalną. Marysia, która jest kostiumografką, stylistką i absolwentką School of Form, w marce odpowiada za wizerunek i marketing.
Do udziału w kampanii promującej nową kolekcję Draus założycielki marki zaprosiły osoby, które podziwiają. Modelami zostali więc bliżsi i dalsi znajomi. Na zdjęciach nie widzimy wymuskanej rzeczywistości, tylko prawdziwych ludzi.
Marka rozwija również zrównoważone podejście do mody. Rezygnuje też z sezonowości. W nowej kampanii znajdziemy zarówno dobrze znane modele, jak i nowości, które wzajemnie się uzupełniają. Rozszerzona rozmiarówka pozwala na zabawę modą (charakterystyczna spinka Arc Pin pozwala modyfikować ubrania). Jej wyrafinowany kształt przypominający łzę sprawia, że sprawdzi się również jako dodatek w formie naszyjnika czy broszki.
Twórczynie Draus chcą wpływać na branżę. Dlatego u podstaw ich działalności leży zmniejszanie negatywnego wpływu mody na środowisko, a także dbanie o to, żeby projekty zostały z nami na kilka sezonów, a potem trafiły do drugiego obiegu.
Fotograf: Paweł Kocan
Scenografia: Patrycja Beliniak
Makijaż: Kamila Vay
Włosy: Stas Sirchenko
Asystentka makijażystki: Laura Kwiatkowska
Modele: Jamal (Panda Models), Ita (AS Management), Berenika, Tomek, Zuza, Tymoteusz, Paulina, Anita