Znaleziono 0 artykułów
30.07.2020

Premierowo na Vogue.pl: Kampania Organza Edit marki MOYE

Katarzyna Pietrewicz

Tłem najnowszej kampanii MOYE stało się warszawskie Powiśle. Modelkę Marię Konieczną w jedwabnych ubraniach uwiecznił na czarno-białych fotografiach Łukasz Kuś.

Projekty MOYE, marki założonej przez siostry Magdalenę i Melanię Wyszomierskie, to minimalizm najwyższej próby. Ubrania i dodatki uszyte z dobrych tkanin mogą stanowić ponadczasową bazę garderoby.

Marka w nowej kolekcji Organza Edit oprócz dobrze znanej świetlistej satyny wprowadza nową tkaninę: – Postanowiłyśmy zaprezentować całkowicie nową odsłonę jedwabiu. Do charakterystycznej dla MOYE szlachetnej włoskiej satyny dołączyła transparentna i zwiewna organza jedwabna. To zestawienie lekkiej zmysłowości z umiarem i prostotą formy – tłumaczą właścicielki marki. Wśród projektów utrzymanych w odcieniach głębokiej czerni znajdziemy halki mini i midi. Mała czarna w wersji MOYE przyciąga uwagę zmysłowym wycięciem na plecach oraz lejącym dekoltem. Oprócz sukienki w kolekcji znajdziemy oversize’ową koszulę, a także transparentny peniuar. Wszystko oczywiście uniwersalne – sprawdzi się jako luksusowa odzież domowa, a także część dziennej lub wieczorowej stylizacji. Całość uzupełniają minimalistyczna bielizna, również w wersji z kobiecą falbanką, oraz gumka do włosów i scrunchie, też wykonane z organzy.

Zdjęcia Łukasza Kusia powstały w okolicach Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie. Czarno-białe fotografie prezentują kontrastujący klimat nowoczesnej zabudowy Powiśla i pałacowej przestrzeni otaczającej muzeum.

Fotograf: Łukasz Kuś

Asystent fotografa: Szymon Gosławski

Modelka: Maria Konieczna / Gaga Models

Makijaż & Włosy: Aga Brudny / Art Faces

1/17Premierowo na Vogue.pl: Kampania Organza Edit marki MOYE

  1. Moda
  2. Premiery
  3. Premierowo na Vogue.pl: Kampania Organza Edit marki MOYE
Proszę czekać..
Zamknij