Premierowo na Vogue.pl: „Lust For Life” marki Balagan
Nową kampanię polskiej marki sfotografował w Berlinie mieszkający tam od dłuższego czasu Kuba Dąbrowski.
W jego obiektywie pozrywane plakaty są kolorową scenografią, a plama słońca organizuje plan zdjęciowy. Kuba Dąbrowski jak nikt inny potrafi złapać fotogeniczność „zwykłej” ulicy i osadzić w niej modę, dlatego od lat fotografuje street style dla takich tytułów jak WWD, czy amerykański „Vogue”.
Z równą lekkością pokazał nową kolekcję polskiej marki Balagan. W roli modelek tradycyjnie pojawiły się inspirujące kobiety, które na codzień z modelingiem nie mają wiele wspólnego. Candelaria Saenz Valiente to wokalistka i malarka, a Phoebe Nicette – studentka. Ich luz jest wyczuwalny dla widza i doskonale wpisują się w tytuł kampanii – „Lust For Life” zaczerpnięty z piosenki Iggy Poppa.
W kolekcji na sezon jesień-zima 2010-2021 marka wprowadza aż dziewięć nowych modeli – od sznurowanych traperek za kostkę o bardzo elastycznej podeszwie, przez miękkie mokasyny, aż po czółenka, a także pierwsze w historii marki szpilki. Kluczem do estetyki Balaganu pozostają funkcjonalny minimalizm i dziewczęcość.
Wśród torebek na szczególną uwagę zasługuje dobrze znany półokrągły model Rofe, który wraca w nowym wcieleniu Hug – trochę większym i bardziej praktycznym, z krótszym paskiem.
Balagan od początku istnienia deklaruje, że 2 proc. marży ze sprzedaży przeznacza na inicjatywy społeczne. Tej jesieni będzie to m.in. Fundusz Feministyczny, który wspiera działania realizowane przez kobiety i dziewczyny z całego kraju.