Zaangażowanie Audi w promowanie zrównoważonego rozwoju i innowacyjnego designu doskonale rezonuje z wartościami „Vogue Polska”. Najcenniejszym efektem naszej sześcioletniej współpracy jest możliwość dzielenia się wiedzą i inspiracjami z szerokim gronem odbiorców. Od ekskluzywnych imprez po unikatowe wydarzenia w nielicznym gronie – wspólne projekty Audi i „Vogue Polska” łączą świat mody, technologii i luksusu, oferując niezapomniane doświadczenia i wgląd w wizję przyszłości obu branż.
Audi i „Vogue Polska” przemierzają wspólnie nie tylko najpiękniejsze zakątki Polski, ale i świata. Oprócz Warmii i Mazur, Dolnego Śląska czy Podhala, odwiedziliśmy też Włochy, Oman i USA.
Przez ostatnie sześć lat współpracy członkowie redakcji „Vogue Polska” brali udział nie tylko w premierach kolejnych elektrycznych pojazdów marki Audi. Z Audi skysphere concept uczyniliśmy też bohatera jednej z sesji zdjęciowych. Elektryki z czterema pierścieniami towarzyszą nam również podczas cyklicznych wydarzeń, m.in. Business Fashion Environment Summit – najważniejszej branżowej konferencji w Polsce organizowanej przez „Vogue Polska” i Boston Consulting Group. Jednym z jej dotychczasowych prelegentów, już dwukrotnie, był Henrik Wenders, Chief Marketing Officer Audi. O zrównoważonym rozwoju rozmawiał m.in. ze Stellą McCartney.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.