Aktorka, aktywistka, ikona – Jane Fonda, blisko cztery dekady po wydaniu swojego pierwszego wideo treningowego ponownie zachęca wszystkich do ruchu. Gwiazda została twarzą nowego konceptu H&M Move.
H&M robi kolejny, ważny krok w kierunku demokratyzacji mody. W premierowym koncepcie przekonuje, że wszyscy jesteśmy „Moverami”, bo w życiu liczy się każdy rodzaj ruchu, a nie konkretny sport. Potwierdza to jego ambasadorka – kultowa aktorka, aktywistka, pisarka i feministka, Jane Fonda.
Nowy pomysł szwedzkiej firmy to odzież, która celebruje unikalny ruch każdego człowieka. H&M Move zamiast kreować nierealistyczne cele, ma zapewniać komfort bez względu na poziom umiejętności sportowych i poruszyć cały świat. – Bardzo podoba mi się filozofia mody służącej do ruchu, zamiast „odzieży sportowej”. Nie chodzi o sport, o bycie wytrenowanym czy szczupłym. Chodzi o dostarczanie ciału ruchu, którego potrzebuje, by dobrze funkcjonować – mówi Fonda, która wystąpiła w filmie reklamowym.
Kampania promuje aktywny styl życia. Jej ambasadorka, oprócz pozytywnego wpływu na kondycję fizyczną podkreśla jego dobroczynny wpływ na inne sfery życia. – To ważne, żeby się ruszać. Jeśli tego nie robimy nasze stawy tracą mobilność, mięśnie słabną, a nasze kości stają się kruche. Jednak ważniejszy jest dla mnie wpływ ruchu na psychikę, problemy ze snem, zachowanie młodości i zapobieganie urazom w przyszłości – mówiFonda. Wybór aktorki jako twarzy projektu nie jest przypadkowy. Filmy treningowe, na których Fonda w latach 80. promowała aktywność mają dziś status kultowych. Teraz H&M przejmuje jej podejście, które polega na „byciu godnym zaufania, autentycznym i zdeterminowanym”.
Pierwsza odsłona kolekcji Move Essentials to funkcjonalne topy, lekkie kurtki oraz szeroki wybór leginsów i staników, a także przedmioty zaprojektowane specjalnie do treningu i biegania. W linii z charakterystycznym odblaskowym monogramem H&M, zostały użyte technologie, odpowiadające na najróżnorodniejsze potrzeby: DryMove™ pozwala usunąć wilgoć ze skóry, StormMove™ chroni przed wiatrem i deszczem, natomiast SoftMove™ oraz ShapeMove™ zapewniają dodatkowe wsparcie podczas ruchu.
– Zaczynaj powoli, zaczynaj uważnie i nie poddawaj się. Nie zatrzymuj się. Nie wszyscy musimy biegać maratony czy uprawiać sporty ekstremalne. Każdy rodzaj ruchu jest dobry i każde ciało rusza się we własnym tempie. Każdy potrzebuje innego rodzaju ruchu i każdy ma inne zdolności – mówi Fonda, podkreślając wizję marki.
H&M Move zadebiutuje na całym świecie 4 sierpnia.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.