
Modelka, bizneswoman i jedyna polska Miss Świata została nową twarzą polskiej marki kosmetyków luksusowych YOSKINE. Promować będzie jej najnowszą linię Imperial, zainspirowaną nowoczesną japońską technologią.
Mimo że YOSKINE jest polską marką, u jej podstaw od początku leżała współpraca z japońskimi laboratoriami. Jej efektem okazała się technologia IN-YO, która bazuje na innowacyjnym połączeniu detoksykacji komórkowej i zaawansowanej, odmładzającej pielęgnacji. IN-YO Technology stała się punktem wyjścia do tworzenia wszystkich produktów w portfolio marki. Dziś, poszerza się ono o jeszcze jedną linię.

Mowa o YOSKINE IMPERIAL, które zainspirowane zostało nie tylko nowoczesną japońską technologią, ale też tradycyjnymi azjatyckimi rytuałami piękna. YOSKINE IMPERIAL jest linią kosmetyków przeciwzmarszczkowych, których głównym składnikiem został wyciąg z jaskółczych gniazd – wyjątkowo cenny komponent bogaty w aminokwasy i kwas sjalowy, często nazywany eliksirem młodości wśród Azjatek. Seria składa się z czterech produktów: kremu na głębokie zmarszczki na dzień, kremu intensywnie odbudowującego na noc, serum i przeciwzmarszczkowej kuracji w ampułkach.
Twarzą linii IMPERIAL i nową ambasadorką marki YOSKINE została Aneta Kręglicka – jedyna polska Miss Świata, modelka, bizneswoman i ikona stylu.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.