On był już twarzą w filmie promującym męską kolekcję Stelli McCartney na sezon jesień-zima 2017. Ona wielokrotnie zachwycała w kampaniach biżuterii Bulgari. Dom mody Versace prezentuje nową kampanię z serii Icons, w której występują zdobywcy Oscarów: Anne Hathaway i Cillian Murphy.
Klasyczne kroje, ponadczasowe projekty, czysty i elegancki look. Tak można opisać tegoroczną kampanię Versace Icons, której gwiazdami zostali Cillian Murphy i Anne Hathaway. Dla aktorki to szansa, by ponownie sprawdzić się w roli ambasadorki, natomiast dla aktora to pierwsza współpraca z tym włoskim domem mody. Dla samej marki to również debiut – Cillian Murphy jest pierwszą męską „ikoną” jaka pojawia się w kampanii.
Anne Hathaway i Cillian Murphy dla Versace
Na zdjęciach promocyjnych, które można zobaczyć na Instagramie marki, Cillian Murphy prezentuje klasyczny, a jednocześnie nowoczesny look składający się z jednorzędowej, wełnianej marynarki i dopasowanych spodni. Całość została uzupełniona o kamizelkę, jedwabny szal i złoty naszyjnik ze słynną meduzą Versace. Anne Hathaway w grunge'owym wydaniu zachwyca karbowanymi włosami. Ubrana jest w czarną marynarkę z biżuteryjnymi guzikami i prostą spódnicę połączoną z kozakami. Całość dopełnia klasyczna torebka Versace.
Hasło „Clean and classic. It’s Versace." podkreśla dążenie marki do tworzenia ubrań, które jednocześnie pasują do współczesnego świata i emanują ponadczasową elegancją, nie zatracając przy tym niepowtarzalnego stylu, z którego słynie włoski domu mody z Donatellą Versace na jego czele.
Zobacz także:
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.