Avon: Przebudzenie zmysłów
Wzbudzaj pożądanie, obudź uśpioną namiętność, otwórz się na nowe doznania. Zapachy Avon Attraction Sensation obiecują zmysłową przyjemność dla dwojga.
Psycholodzy przekonują, że jeśli chcemy wzbudzać pożądanie u innych, przede wszystkim sami musimy czuć się atrakcyjni. Nie chodzi oczywiście o popadanie w samozachwyt. Raczej o to, żeby żyć w zgodzie ze swoim ciałem. Świadomość własnej wartości sprawia, że jesteśmy bardziej otwarci.
Ukryte pragnienia
Wystarczy, że skropisz się ulubionymi perfumami, a błyskawicznie poprawia ci się nastrój. Zyskujesz też kontakt ze swoimi najgłębszymi odczuciami. Możesz się nawet przenieść do zupełnie innego świata. Jak wybrać zapach, który nas „obudzi”? Najlepiej zaufać intuicji, bo nasze ciało wie, co do nas pasuje. Wybierzmy zapach, który od razu przypadnie nam do gustu, ale sprawdźmy też, jak będzie się zachowywać na naszej skórze. Nie powinien nam przeszkadzać ani dominować, tylko podkreślać naszą osobowość. Co więcej, wcale nie musi być wymyślny. Czasem najbliższe są nam zapachy, które znamy – owoce, kwiaty i przyprawy. Laurent le Guernec, jeden z perfumiarzy stojących za zapachami z linii Avon Attraction Sensation, wybiera minimalistyczny styl, którego subtelność pozwala silnie zaangażować emocje. Perfumiarz znajduje siłę w czystości kompozycji. – Nie wierzę w szokowanie klienta. Dla mnie zapach musi być przyjazny. Wtedy można mówić o kreatywności – mówi le Guernec.
Wewnętrzny ogień
Zapachy Avon Attraction Sensation zostały stworzone przez dwoje słynnych perfumiarzy: Laurenta le Guerneca i Michelle DeFina. Zawierają one luksusowe składniki, które zapewniają najwyższą jakość i długotrwałą projekcję. Doskonałość formuły wcale nie musi być równoznaczna z gigantyczną ceną. Marka Avon wprowadziła ciekawą filozofię, dzięki której niemal każdy może sięgać po produkty z najwyższej półki. Louise Scott, dyrektor ds. naukowych Avon, wyjaśnia: – Avon sprawia, że światowej klasy innowacje są dostępne dla wszystkich. Nasza misja polega na demokratyzacji piękna. Nie jesteśmy uzależnieni od kosztów sieci detalicznej, co oznacza, że możemy zaoferować najwyższą jakość w przystępnych cenach.
Avon Attraction Sensation to już trzecia para zapachów z linii Avon Attraction. Podobnie jak pierwsze dwie odsłony – Sensation dla niej i dla niego mają identyczne akordy w sercu. Tym razem są to eleganckie nuty skórzane. Ten wspólny mianownik zapachów nie tylko łączy je w parę, ale jest również związany z pamięcią. Tatiana Piccolo, wiceprezes Global Fragrance, powiedziała w jednym z wywiadów: – Mamy ogromną szansę na otwarcie Avon na nowych klientów. Wszystko to dzięki naszemu zestawowi ekscytujących innowacji zapachowych. Linia Attraction Sensation wykorzystuje autentyczny pogląd konsumenta, że perfumy to nie tylko zapach, ale także sposób na wywołanie reakcji we wszystkich naszych zmysłach. A to czyni je niezwykle atrakcyjnymi. Koncepcja przebudzenia wszystkich pięciu zmysłów poprzez użycie akordów skórzanych w obu zapachach została potwierdzona przez pary, które testowały te produkty na trzech kluczowych rynkach Avon. Warto przypomnieć, że w pierwszym zapachu linii wspólną nutą jest piżmo – woń wzmagająca pożądanie, drugi – Attraction Rush – wykorzystuje w sercu ambrę, aby stworzyć hipnotyczne poczucie połączenia, poza którym nic innego się nie liczy. W Avon Attraction Sensation nuta skórzana ma działać na wszystkie zmysły. – Powąchaj i spójrz, jak rozszerzają się źrenice i rumienią policzki, a dotyk wywołuje dreszcze ekscytacji. Wsłuchaj się w szybsze bicie serca i rozsmakuj się we wzajemnej bliskości – zachęcają twórcy kompozycji Attraction Sensation. W perfumach dla niej użyto także akordów śliwki, jaśminu indyjskiego i kaszmiru. Zapach dla niego uwodzi natomiast nutami czarnego pieprzu, olejku imbirowego i kardamonu. Dodatkowo męska i damska wersja perfum Avon Attraction Sensation zamknięte zostały w unikalnych flakonach.
Pamięć zapachu
„Ludzie bowiem mogą zamykać oczy na wielkość, na grozę, na piękno, i mogą zamykać uszy na melodie albo bałamutne słowa. Ale nie mogą uciec przed zapachem” – napisał w „Pachnidle" Patrick Süskind. Informacje o zapachach są kodowane w mózgu. Za ich przechowywanie i wykorzystywanie odpowiada jedyna w swoim rodzaju pamięć olfaktoryczna. Zapachy natychmiast wiążą się dla nas z określonymi emocjami, sytuacjami i osobami. Te wspomnienia działają tylko dla nas. Najdłużej przechowywane w naszej pamięci są zapachy związane z emocjami. Szczęście, pożądanie, namiętność to stany, które chcielibyśmy pzreżywać jak najczęściej. Dobrze dobrane perfumy mogą obudzić rozkoszne skojarzenia. Zabawa zapachami to także świetny sposób na podtrzymywanie związku lub tworzenie nowej relacji. Wystarczy użyć Avon Attraction Sensation (we dwoje!), by poczuć, jak wyostrzają się zmysły. To, co nastąpi później, warto pozostawić wyobraźni.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.