Znaleziono 0 artykułów
04.03.2025

Beyoncé i Levi’s ponownie łączą siły w opowieści o denimie i pewności siebie

04.03.2025
Beyoncé i Levi’s prezentują drugi rozdział kampanii Reimagine / Fot. Materiały prasowe

Marka Levi’s i Beyoncé wracają z kolejną odsłoną kampanii Reimagine, celebrującą zarówno dziedzictwo kultowego brandu, jak i artystyczną wizję jednej z najważniejszych postaci współczesnej muzyki. Tym razem linia nawiązuje do legendarnej reklamy „Pool Hall” z 1991 roku, reinterpretując jej estetykę w nowoczesnym wydaniu.

Za reżyserię ponownie odpowiada Melina Matsoukas, laureatka nagrody Grammy i twórczyni, która doskonale łączy stylowy obraz z narracyjną głębią. W nowej wersji „Pool Hall” Beyoncé staje do gry bilardowej o wysoką stawkę, a jej rywalem jest Timothy Olyphant – aktor znany ze swojego ekranowego magnetyzmu. To dynamiczne starcie jest metaforą pewności siebie i siły, które definiują zarówno styl Levi’s, jak i artystyczną tożsamość Beyoncé.

 

Denim w roli głównej

Stylizacje Beyoncé w kampanii to nowoczesna interpretacja klasycznych fasonów. Artystka ma na sobie jeansy Ribcage Wide Leg, kamizelkę Braided Vest oraz trencz Spade – każdy z tych elementów wyróżniają detale podkreślające indywidualizm, motyw przewodni kampanii.

Nie ma innego elementu garderoby, który daje tyle komfortu, a jednocześnie jest symbolem nowoczesnej elegancji i amerykańskiego stylu, jak denim – mówi Beyoncé. – Gdy o tym myślę, pierwsze, co przychodzi mi do głowy, to Levi’s. W drugim rozdziale naszej współpracy z przyjemnością podjęliśmy się reinterpretacji znanej już narracji, ale tym razem przez pryzmat kobiety, która może być seksowna, odważna i zaciekła w rywalizacji – dodaje artystka.

Nowoczesna reinterpretacja tradycji

Levi’s od zawsze czerpie z bogatej historii denimu, reinterpretując ją w kontekście współczesnych trendów – mówi Kenny Mitchell, globalny dyrektor marketingu Levi’s. – Pool Hall to opowieść, łącząca szacunek do tradycji z nowoczesnym podejściem, inspirując do personalizacji swoich dżinsów i wyrażania w ten sposób własnego stylu – dodaje.

Beyoncé i Levi’s prezentują drugi rozdział kampanii Reimagine / Fot. Materiały prasowe

Spotkanie talentów

Kampania Reimagine to wynik współpracy najwybitniejszych twórców. Reżyserka Melina Matsoukas połączyła siły z nagrodzonym Emmy operatorem Marcellem Révem oraz cenionym fotografem Masonem Poole’em, aby stworzyć wizualnie spektakularną opowieść. Drugi rozdział kampanii Levi’sa i Beyoncé to nie tylko hołd dla kultowych reklam marki, ale także manifest wolności, odwagi i osobistej ekspresji w świecie mody.

Aleksandra Kupras
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Beyoncé i Levi’s ponownie łączą siły w opowieści o denimie i pewności siebie
Proszę czekać..
Zamknij