BIZUU jesień-zima 2020-2021: Nadruki z natury
Kwieciste łąki, barwne ogrody i wzory jak z galerii sztuki - w nowej kolekcji polska marka zainspirowała się botanicznymi motywami.
Nowa kolekcja BIZUU została podzielona na trzy części. Każdą z nich wyróżnia charakterystyczny print. W pierwszej odsłonie, „Chapter I: Hello prints!” marka zainspirowała się botanicznymi motywami japońskich ogrodów i polskich łąk. Znalazły się tu plisowane sukienki z domieszką zieleni albo różu i barwne spódniczki. Nie zabrakło także ciepłych swetrów i skórzanych kurtek. Kolekcję wyróżniają kaskadowe falbany, hafty na koszulkach i specjalne wykończenia kołnierzy czy rękawów.
Marka oferuje także jesienne dodatki, takie jak opaski z zaplecionym supłem czy ukwiecone woreczki na akcesoria. Dla miłośniczek denimu znalazły się dżinsy z wysokim stanem w dwóch wariantach kolorystycznych. BIZUU łączy kwieciste printy z klasycznymi sylwetkami. Dzięki temu minimalistyczne golfy czy body można zestawić ze wzorzystymi dodatkami. W jesienno-zimowej linii królują zarówno wyraziste kolory, jak i beże, biel, czerń i blady róż. Modele wykonano z bawełny, wiskozy, dżinsu, naturalnej skóry i wełny.
Za zdjęcia do kampanii odpowiada Łukasz Pukowiec. Twarzami kampanii zostały Jade, Natalia Maj oraz Mila Zbinx. Asystentem fotografa był Olek Balcerek. Za makijaż odpowiada Aneta Kostrzewa, a za fryzury Vip Room Łubiński Kowalski. Produkcją zajęła się Magdalena Karolkiewicz z Bizuu, scenografią Michał Zomer, a retuszem Michał Marciniak z Bizuu. Biżuteria na zdjęciach to modele marki Lilou.
Rzeczy z pierwszej odsłony kolekcji są już dostępne w sprzedaży na stronie marki. Pozostałe rozdziały (Chapter II i III) pojawią się w kolejnych miesiącach.