Błysk na święta
Hasło przewodnie linii Crystal Palace marki Patrizia Pepe brzmi: „Błyszcz niezależnie od tego, gdzie jesteś”. W tym roku święta i sylwester będą inne niż dotychczas, ale to nie znaczy, że nie możemy celebrować chwil w pięknych kreacjach.
„Siła i pewność siebie stają się esencją kobiecości”, głosi kampania linii Crystal Palace marki Patrizia Pepe.
W filmikach reklamowych wystąpiły dziewczyny niepokorne, seksowne, zadziorne. Ich osobowość oddają ubrania włoskiej marki. Na wyjątkowe okazje w kolekcji znalazły się cekinowa mini, która lśni srebrzystym blaskiem, aksamitny kombinezon, który otula ciało, czy biały smoking w stylu mistrza Yvesa Saint Laurenta. Stonowana paleta barw – czerń, złamana biel, srebro – nie przeszkadza kreacjom z kolekcji wywoływać efekt wow. Tu liczy się detal – lśniące zdobienie, wyrafinowana klapa marynarki, miękkie futerko.
Włoski sznyt marki miesza się z francuską nonszalancją. Modelki przypominają it-girl z lat 60., Jane Birkin i jej córki, ikony stylu Charlotte Gainsbourg i Lou Doillon, które umiejętnie łączą w garderobie elementy damskie i męskie.
W tym roku szczególnie potrzebujemy blasku. Ale lśniące tkaniny zestawiamy z mięsistymi swetrami, gramy z konwencją, nie traktujemy się do końca poważnie. Dzięki temu bawimy się i błyszczymy na własnych warunkach. Niezależnie od tego, gdzie jesteśmy.