„Care for beauty, care for health”: Artego wspiera Fundację Rak’n’Roll
W Cukrowni Żnin odbył się event zorganizowany przez markę Artego pod hasłem „Stylista zdrowia – Care for beauty, care for health". Środki zebrane podczas wydarzenia zostaną przekazane na program Daj Włos!, dzięki czemu Fundacja Rak’n’Roll będzie mogła zakupić peruki i przekazać je swoim podopiecznym.
— Dostrzegliśmy nową rolę fryzjera – Stylisty Zdrowia, który dzięki swojej uważności może wesprzeć klienta w zachowaniu zdrowia. Jeżeli choć 1 proc. fryzjerów zdecyduje się szerzej spojrzeć na swój zawód to będzie to wielki sukces kampanii – mówi Dorota Sielużycka, brand menager marki Artego.
W ramach kampanii przedstawiciele Artego zorganizowali event i szkolenie skierowane do fryzjerów z całej Polski. Mieli oni zdobyć nowe kompetencje, dzięki którym jeszcze uważniej będą mogli w przyszłości zatroszczyć się o swoich klientów. Pieniądze ze sprzedaży biletów, czyli 50 tys. zł, zostaną przekazane na konto Fundacji Rak’n’Roll.
— Ten projekt ma na celu uświadamianie fryzjerom, jak ważna jest otwartość na zauważanie zmian skórnych u klientek i klientów, rozwijanie umiejętności powiedzenia o nich oraz zachęcanie do wizyty u lekarza – tłumaczyła Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak’n’Roll.
Inicjatorzy projektu wierzą, że uważność, praktyka i szerzenie świadomości wśród fryzjerów i ich klientów może pomóc w szybszym wykrywaniu chorób i mieć realny wpływ na życie wielu osób.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.