
Nowa kolekcja marki Lasocki została zaprojektowana przez Joannę Wilczyńską, studentkę łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych i jedną z laureatek konkursu „Zaprojektuj kolekcję dla CCC”. Kolekcja jest już dostępna w sklepach stacjonarnych i online.
CCC wspiera młode talenty. Ostatnią odsłoną zaangażowania marki był konkurs „Zaprojektuj kolekcję dla CCC” skierowany do studentów i studentek uczelni artystycznych. Zadaniem uczestników było stworzenie projektu kolekcji kapsułowej, będącego interpretacją tematów przewodnich – „Be Fashion – Be Trendy – Be Eco” lub „Moda w świecie post-pandemic”.

W ramach trzech odsłon konkursu CCC nawiązało współpracę z Akademiami Sztuk Pięknych we Wrocławiu i Łodzi oraz radomskim Wydziałem Sztuki Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego. Spośród nagrodzonych prac wybrano jedną kapsułę, która trafiła do sprzedaży. Autorką zwycięskiego projektu została Joanna Wilczyńska, studentka łódzkiej ASP.
CCC planuje kolejne edycje konkursu w 2022 r. – To nie koniec naszej współpracy z młodymi projektantami. Wkrótce ruszymy z kolejnymi odsłonami konkursu. Chcielibyśmy, żeby pomysły najlepszych znowu znalazły urzeczywistnienie w wyprodukowanych kolekcjach – mówi Valeriya Musina, Dyrektorka Kreatywna Grupy CCC.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.