Świąteczna kampania „Czas, by być razem” promuje dziecięcą kolekcję obuwia CCC, która powstała we współpracy z marką Disney.
Choć głównym bohaterem kolekcji jest Myszka Miki – dziecięcy idol wymyślony przez Walta Disneya prawie sto lat temu, na młodych miłośników kultowych bajek czekają też modele obuwia z podobiznami innych bohaterów. Znajdziemy wśród nich m.in. Myszkę Minnie czy kotka z filmu animowanego „Arystokraci” z 1970 roku, które rozbudzały wyobraźnię kolejnych pokoleń dzieci na całym świecie.
W świąteczną atmosferę przenoszą nie tylko wspomnienia beztroskiego czasu dzieciństwa, lecz także scenografia. W sesji zdjęciowej wykorzystano przeskalowane dekoracje: bombki, łańcuchy i prezenty, które doskonale komponują się ze światem fantazji, znanym najmłodszym widzom z ulubionych bajek. Święta to przecież czas doskonałej zabawy, w którym największą atrakcją jest pieczenie pierniczków i ubieranie choinki. Kampania CCC „Czas, by być razem” oddaje tę atmosferę w 100 proc.
Kolekcja CCC x Disney to kwintesencja tego, co dzieci lubią w obuwiu najbardziej. Lakierowane martensy, sneakersy zapinane na wygodne rzepy czy trampki sięgające kostki ozdobiono pięknymi detalami: kolorowymi sznurówkami, kokardkami i odblaskowymi panelami.
Kolekcja Disney jest już dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.
Credits:
Zdjęcia: Dominika Woj
Modelki i modele: Leoś, Uliana, Anne, Julian / Moon Kids
Stylizacja: Katarzyna Łaszcz
Makijaż i włosy: Anna Słowińska
Scenografia: Urszula Kaczmarek
Produkcja: Ładne Bebe
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.