Nowoczesna bielizna z francuską metką
Francuską bieliznę pokochały kobiety na całym świecie. Właśnie we Francji narodziły się marki, które wyznaczają standardy w branży bieliźniarskiej. Jedną z nich jest Chantelle. To nie tylko wieloletnia historia rodzinna, lecz także opowieść o ciągłym dążeniu do innowacji i tworzeniu produktów, które odpowiadają na potrzeby współczesnych kobiet, nie rezygnując przy tym z estetyki ani odpowiedzialności za środowisko. Razem z marką zapraszamy na inspirującą podróż w czasie.
Historia Chantelle to opowieść o 148 latach ewolucji i innowacji na rynku bieliźniarskim. Początki istnienia marki sięgają 1878 roku, kiedy to François Auguste Gamichon rozpoczął produkcję elastycznej tkaniny wykorzystywanej między innymi przez gorseciarzy. Ówcześnie bielizna spełniała funkcję bardziej praktyczną niż estetyczną, korzystano zatem z wytrzymałych materiałów, które miały służyć jak najdłużej.
Przełomowy moment nastąpił w latach 30. XX wieku. Pod nazwą Chantelle powstały wtedy pierwszy pas bieliźniany i zupełnie nowa tkanina – tiul Kretza, który w późniejszych latach zmotywował właścicieli marki do zaprojektowania własnych gorsetów. Jednak był to dopiero początek rewolucji, a Chantelle do dziś zaskakuje innowacyjnymi rozwiązaniami.
Pierwszy na świecie bezszwowy biustonosz Defi zaprezentowano w roku 1972, a całkiem niedawno, bo w 2021 roku, marka Chantelle ponownie zmieniła zasady gry na rynku bieliźniarskim, proponując kolekcję biustonoszy oraz majtek, które w całości można poddać recyklingowi. Chantelle One to pierwszy tego typu koncept na świecie.
Kobieta, która nosi bieliznę Chantelle, jest niezależna i świadoma swoich potrzeb, ceni jakość oraz estetykę. Swój dzień zaczyna od starannego wyboru elementów garderoby. Zakładając bieliznę Chantelle, sięga po modele, które komponują się z harmonogramem jej dnia. Gdy szykuje się do pracy, stawia na komfortową bieliznę o delikatnej, mięsistej koronce i wyważonym kroju, która sprawia, że czuje się piękna i pewna siebie. W wolne dni, gdy biega po mieście, zakłada wygodny model bezszwowy – nic nie krępuje jej ruchów i może w pełni skupić się na załatwianiu spraw.
Chantelle to dla niej sposób na wyrażenie swojej zmysłowej natury bez zbędnej ostentacji. Choć na zewnątrz może być postrzegana jako osoba spokojna i powściągliwa, kryje w sobie nutę tajemniczości i delikatnej zmysłowości.
Tożsamość marki Chantelle zbudowana jest na kilku kluczowych wartościach: jakości, innowacyjności, różnorodności oraz wygodzie. Zgodnie z nimi powstaje każda kolekcja marki, a projektantom stale przyświeca cel, by odpowiedzieć na potrzeby kobiet niezależnie od ich wieku czy stylu życia.
W DNA marki wpisana jest również zasada inkluzywności. Chantelle rzuca wyzwanie tradycyjnym kanonom piękna, wprowadzając do świata mody nowe twarze oraz młode talenty. Marka dąży do tego, by reprezentacja kobiet była pełniejsza i bardziej autentyczna. W swoich kampaniach oddaje głos inspirującym i zaangażowanym osobowościom, które mają realny wpływ na sposób postrzegania kobiecości.
Rozmaitość tkanin i krojów oraz dążenie do stworzenia idealnie dopasowanych rozmiarów przyczyniły się do wyodrębnienia zróżnicowanych brandów. Dzięki temu każda kobieta znajdzie bieliznę odpowiednią dla siebie.
Zwolenniczkom wygody przypadnie do gustu linia Soft Stretch. Wszystkie modele bielizny zostały wykonane z innowacyjnej ultraelastycznej tkaniny 360. Biustonosze dostępne są tylko w trzech rozmiarach, lecz ma to swoje uzasadnienie. Zostały opracowane tak, by perfekcyjnie dopasowywać się do biustu. Trzy uniwersalne rozmiary to aż 48 kombinacji – od tradycyjnego 65A do 85G. Dopracowany design gwarantuje nieograniczoną swobodę i daje efekt drugiej skóry.
Dla kobiet, które preferują bardziej romantyczną estetykę, powstała linia EasyFeel. Nadal zapewnia wygodę noszenia, jednocześnie zachwycając pięknymi, mięsistymi koronkami. Perfekcyjnie wyprofilowane biustonosze sprawdzą się na co dzień i podkreślą kobiecość. Chantelle X to najbardziej odważne modele ze wszystkich kolekcji – pobudzają zmysły, przełamują tradycyjne podejście do bielizny i uosabiają ducha kreatywności. Założysz je na wyjątkowe okazje.
Najnowsza linia marki to prawdziwa rewolucja w świecie mody. Wymyślanie bielizny na nowo w zgodzie z założeniami mody cyrkularnej stanowi cel, który marka Chantelle postawiła sobie, wprowadzając swój pierwszy biustonosz wykonany w 100 proc. z materiałów poddanych recyklingowi i nadal nadający się do recyklingu.
Co wyróżnia Chantelle One? Przede wszystkim wykorzystanie innowacyjnego włókna, które zastępuje elastan, oraz wyeliminowanie metalowych elementów, jak fiszbiny czy klamry. Klasyczny design i wysokiej jakości materiały wpisują się w ideę slow fashion. Wizja przyszłości, w której moda współgra z naturą, stanowi kluczowy element nowej strategii Chantelle.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.