Kolekcja MCM na wiosnę-lato 2024: Dla żyjących w ruchu
Marka MCM od lat splata wątki ze swojej historii z duchem czasów. Niezmiennie aktualna, po raz kolejny prezentuje luksusowe, a jednocześnie funkcjonalne akcesoria i odzież. Idealne dla cyfrowych nomadów.
Historia marki MCM, której pełna nazwa brzmi Modern Creation München, sięga połowy lat 70. ubiegłego stulecia, kiedy to Michael Cromer założył firmę produkującą luksusowe wyroby skórzane w Monachium. Jednym z jej pierwszych projektów były uszyte ze skóry bomberki, które szczególnie upodobały sobie niemieckie gwiazdy rapu. Dzięki takim sukcesom marka MCM rozwijała się błyskawicznie, a jej asortyment poszerzył się o torebki, buty, kapelusze czy okulary przeciwsłoneczne. Wszystkie zdobił charakterystyczny logotyp marki.
W połowie lat 90. XX w. sympatią do marki MCM zapałali wielbiciele oryginalnego designu i buntowniczego stylu życia. Po rebelianckie projekty sięgali też ci, którzy pragnęli wyróżnić się z tłumu. Czując wiatr w żaglach, niemiecka marka zaczęła zapraszać do współpracy debiutujących artystów, nie tylko wyjątkowo kreatywnych, lecz także lubiących eksperymentować. Współtworzone wraz z nimi projekty przyczyniły się do umocnienia pozycji MCM na rynku. Rozpoznawalny stał się również jej charakter – pełen buntu, odważny i niepokorny – który pokochały takie gwiazdy, jak Beyoncé, Rihanna, Selena Gomez czy Victoria Beckham.
Cara Delevingne i Xu Meen w kampanii MCM na wiosnę-lato 2024
Rebeliancki duch MCM podkreślono też w kampanii promującej kolekcję marki na wiosnę-lato 2024, która powstała pod twórczym kierownictwem Fabiena Barona. Skupiając się na życiu w ruchu, odnosi się do cyfrowych nomadów płynnie przemieszczających się pomiędzy sferami wirtualną, fizyczną i kulturową. Jej bohaterami zostali Cara Delevingne i Xu Meen. Za końcowy efekt odpowiadali zaś m.in. fotograf Craig McDean, stylista i projektant Karl Templer, makijażystka Pat McGrath oraz stylista fryzur Guido Palau. Rezultat? Świeży, stylowy, współcześnie klasyczny.
Projekty wierne DNA marki
– Nasza najnowsza kampania inspiruje i stwarza indywidualistom XXI w. możliwość życia według własnego pomysłu i aspiracji. Jest spójna z DNA marki MCM, która powstała z myślą o osobach podzielających naszego buntowniczego ducha, pragnących uczynić świat swoim – mówi Sabine Brunner, President i Brand & Commercial Officer w MCM. Prezentowana w kampanii kolekcja jest mieszanką codzienności z elegancją, w każdym wydaniu wszechstronną i innowacyjną. Wyraziste torby i torebki – z dużą torbą Visetos Diamond Tote czy małą torbą na ramię Aren na czele – oraz obuwie, takie jak Visetos Trainers czy Laurel Flats, kultywują luksusowy wizerunek MCM. Przede wszystkim jednak doskonale prezentują się na tle eleganckich bluzek, mięsistych kardiganów, sportowych marynarek i płaszczy, modnych bomberek czy nieśmiertelnych ramonesek utrzymanych w stonowanej kolorystyce. Idealnie wpiszą się w styl życia osób, które chcą się wyróżniać i wyrażać siebie poprzez modę, podkreślając swój unikatowy styl i wyrafinowanie.
W trosce o wspólną przyszłość
Będąc konsekwentną w patrzeniu w przyszłość, marka MCM nawiązała również współpracę ze szwajcarskim producentem butelek SIGG. Jej efektem jest butelka na wodę, wykonana w 100 proc. z aluminium pochodzącego z recyklingu. Wolna od BPA, z certyfikatem neutralności klimatycznej wydanym przez ClimatePartner, nadaje się w całości do ponownego recyklingu. Oprócz swojej praktycznej funkcji jest również stylowym dodatkiem. Zdobią ją bowiem charakterystyczny monogram MCM Lauretos i odpinany skórzany pasek.
Marka MCM jest dostępna w DH VITKAC oraz na vitkac.com.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.