Kim Kardashian zaprosiła do współpracy topowe Aniołki Victoria’s Secret. W nowej kampanii jej bieliźnianej marki SKIMS występują Tyra Banks, Heidi Klum, Alessandra Ambrosio i Candice Swanepoel podkreślając, że piękno nie ma kształtu i wieku.
Kim Kardashian to bez wątpienia kobieta biznesu. Kiedy w 2019 roku założyła markę SKIMS od razu było wiadomo, że osiągnie międzynarodowy sukces. W zaledwie dwa lata od jej powstania, wartość firmy szacuje się na 1,6 miliarda dolarów. Marka zrewolucjonizowała branżę bielizny modelującej różnorodnymi projektami i inkluzywnymi kampaniami. Ciałopozytywność jest motywem przewodnim marki SKIMS, a jej produkty adresowane do każdego typu sylwetki.
Z czasem Kim zaczęła łączyć swoją markę ze światem high fashion. W lipcu 2021 roku ogłosiła Kate Moss nową twarzą SKIMS, a trzy miesiące później wypuściła kolekcję we współpracy z domem mody Fendi.
Do najnowszej kampanii zaprosiła topmodelki, które niegdyś można było zobaczyć razem w pokazach Victoria’s Secret. Tyra Banks, Heidi Klum, Alessandra Ambrosio i Candice Swanepoel pozują w obiektywie Sandy Kim i Grega Walesa, prezentując kolekcję „Fits Everybody”.
– Dobrze się bawiłam pracując z Kim, Heidi, Alessandrą i Candice. Od czasu przejścia na emeryturę, nie występowałam w kampaniach bielizny. Moje ciało jest zupełnie inne niż w czasach, gdy chodziłam po wybiegach. Cieszę się, że mogę je teraz pokazać i szerzyć ciałopozytywność – powiedziała Tyra Banks portalowi „Harper's Bazaar”.
– Jestem bardzo podekscytowana, że mogę być częścią tej kampanii i promować pewność siebie oraz akceptacje swojego ciała – wtóruje jej Alessandra Ambrosio.
Na zdjęciach, między supermodelkami, pozuje sama Kim Kardashian. „Nie miało mnie być w tej kampanii, ale kiedy zobaczyłam Banks, Klum, Ambrosię i Swanepoel w strojach SKIMS, musiałam do nich dołączyć. To był zbyt kultowy moment, aby go przegapić!” – zdradziła celebrytka we wpisie na swoim Instagramie.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.