W warszawskim salonie marki Deni Cler odbyła się prezentacja nowej linii Deni Cler Sport. W kolekcji znalazło się 16 sylwetek w stylu athleisure: topy, legginsy, bluzy oraz sportowe kurtki.
Marka DENI CLER trzyma rękę na pulsie, a tworząc nową kolekcję, zainspirowała się trendem athleisure. Linia DENI CLER SPORT powstała z myślą o Polkach, które dbają o kondycję fizyczną, a po sportowe ubrania sięgają także poza siłownią. Dlatego w kapsule znajdziemy nie tylko wygodne topy i legginsy do ćwiczeń, ale i stylowe kurtki. Marka zadbała o materiały najwyższej jakości. Tworzywa wykorzystane w tej serii są odporne na pot, chlor, promienie słoneczne oraz uszkodzenia mechaniczne.
– Athleisure to połączenie sportu i wygody. Pandemia sprawiła, że większość z nas zostawiła w szafie wytworne garnitury i wysokie szpilki. Łączymy styl sportowy z klasyczną elegancją. Nosimy garnitury z butami sportowymi oraz legginsy ze szpilkami i eleganckimi bluzkami. Wygoda stała się nieodłącznym elementem naszego życia i nie chcemy już z niej rezygnować – powiedziała Iwona Kossmann, prezeska marki DENI CLER.
Na prezentację najnowszej kolekcji DENI CLER w warszawskim salonie marki przybyły polskie gwiazdy, m.in. Grażyna Wolszczak, Katarzyna Glinka, Beata Ścibakówna, Izabela Kuna, Lidia Popiel, Orina Krajewska.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.