Słynny hotel, słynne modele torebek i jedna z najsłynniejszych współczesnych aktorek. Dom mody Gucci przedstawia świąteczną kampanię Gucci Gift, która składa „hołd wszystkim, których nazywamy rodziną” – jak powiedział jej twórca, dyrektor kreatywny Sabato De Sarno. W pierwszej odsłonie zatytułowanej „Stories from The Savoy” oglądamy zachwycającą Jessicę Chastain.
Przez Londyn, podobnie jak przez wiele innych metropolii na świecie, przepływa rzeka: Tamiza. To nie tylko słynny szlak wodny, lecz także bohater wielu dzieł literackich (od „Targowiska próżności” Williama Makepeace’a Thackeraya po „Wielkie nadzieje” Charlesa Dickensa) i centrum życia mieszkańców miasta. Nic więc dziwnego, że na stronie internetowej zabytkowego londyńskiego hotelu The Savoy od razu rzuca się w oczy napis „jedyny pięciogwiazdkowy hotel nad Tamizą”. Otwarty w sierpniu 1889 roku Hotel Savoy stał się bramą do „pięknego świata” – przystankiem w podróży i miejscem spotkań. To także miejsce narodzin wielu historii, w tym domu mody Gucci. Wiele lat temu młody Guccio Gucci rozpoczął pracę w hotelu jako portier. To zajęcie pozwoliło mu chłonąć wytworny styl ludzi przewijających się przez hotel, co dało początek jego własnej wizji. Podglądając wyszukane bagaże gości hotelu, wpadł na pomysł stworzenia własnej marki wokół motywu podróży, inspirowanej historiami, które kryje każda przygoda.
Kampania Gucci Gift, rozdział 1: „Stories from The Savoy”
Trudno sobie wyobrazić, aby kampania Gucci Gift stworzona przez Sabato De Sarno, dyrektora kreatywnego domu, rozpoczęła się w jakimkolwiek innym miejscu niż na The Strand w Londynie. W okresie świątecznym zobaczymy jej cztery rozdziały. Koncept opiera się na chwilach radości, które dzielimy z rodziną – niezależnie od tego, czy z prawdziwą czy z tą wyboru – i które stają się znaczącymi wspomnieniami, pozostającymi w naszej pamięci przez długi czas.
W ten sposób więzy sympatii i miłości nadają znaczenie prezentowi i płynącym prosto z serca gestom między obdarowującym a obdarowanym. W poszczególnych rozdziałach połączonych ze sobą tematycznie i estetycznie bohaterowie kampanii w postaci globalnych ambasadorów i przyjaciół domu mody pojawią się po kolei przy radosnych dźwiękach. W samym sercu tej kompozycji kryje się radość i ciepło płynące z dzielenia się. W ten sposób powstają tableaux vivants, które osadzają gotowe stylizacje z najnowszych kolekcji wraz z kultowymi akcesoriami w przestrzeni i dźwiękach.
W pierwszym rozdziale tej historii Jessice Chastain towarzyszy najlepsza przyjaciółka, Danielle Pizzorni. Jej obecność od razu przywodzi na myśl koncepcję rodziny z wyboru. W tej narracji swoje miejsce znalazły niektóre z najbardziej kultowych modeli domu mody, takie jak torebki Jackie 1961 i Bamboo 1947, które nosi aktorka nagrodzona w 2022 roku Oscarem za rolę w filmie „Oczy Tammy Faye”.
Dyrektor kreatywny: Sabato De Sarno
Dyrektor artystyczny: Riccardo Zanola
Reżyseria: Marcell Rev
Zdjęcia: Anthony Seklaoui
Stylizacja: Francesca Burns
Makijaż: Diane Kendal
Fryzury: Shay Ashual
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.