
Pasek z logo domu mody nawiązuje do mody lat 2000., a jednocześnie wpisuje się w maksymalistyczną estetykę lata 2025 roku. Gdzie szukać takiego dodatku, jaki model wybrać i z czym go nosić.
Czasem jeden szczegół może odmienić całą stylizację. I na wybiegach, i na modnych ulicach do łask powracają trendy z lat 2000. Pasek z logo, który Paris Hilton czy Nicole Richie nosiły z biodrówkami, latem 2025 roku znów podkręci najprostsze stylizacje: od zestawu jeansów i białego T-shirtu po mini i marynarkę.
Paski z klamrą i logo jak z lat 2000. nosi dziś nowe pokolenie it-girls

Nastolatkowie w latach 2000. uwielbiali paski z logo. Do najbardziej popularnych modeli należały pasek Louis Vuitton ozdobiony dużym logo LV, pasek marki Chrome Hearts z logo w kształcie krzyża lub też model Fendi z podwójnym „F”, znakiem rozpoznawczym włoskiego domu mody. Warto wspomnieć również kultowy pasek z ćwiekami Le Temps des Cerises, który świetnie pasował do skinny jeans. Nie wszyscy uważali takie akcesoria za przejaw dobrego gustu.

Wraz z pojawieniem się trendu quiet luxury, czyli dyskretnego luksusu, na nowo definiującego zasady stylu jednego procenta stawiającego na prostotę i minimalizm, bez krzykliwego przepychu, barwne ubrania z logo wyszły z mody. Projektanci nie poddali się jednak i w tym sezonie wskrzesili to zjawisko. Podczas pokazu jesień-zima 2025-2026 Vaquera zaprezentowała pasek z akcentami w westernowym stylu, dom mody Chloé ogłosił powrót paska z logo, prezentując model w stylu boho, Louis Vuitton odświeżył swój klasyczny pasek, a Diesel, marka idealnie wpisująca się w estetykę Y2K, ozdobiła swój pasek emblematem nawiązującym do graffiti.


Latem 2025 roku it-girls pasek z logo noszą nie tylko do jeansów

Wiele it-girls potwierdziło spektakularny powrót pasków z logo. Bellę Hadid wielokrotnie widywano na ulicach Nowego Jorku z tym dodatkiem, który łatwo dopasować do każdej stylizacji. Irina Shayk nie rozstaje się z modelem marki Hermès, a Elsa Hosk stawia na wersję, która przyprawiłaby o zazdrość kowbojów z Dzikiego Zachodu.

Zaloguj się, aby zostawić komentarz.