Krakowskie Biuro Festiwalowe wręczyło wyróżnienia dla lokalnych mecenasów i sponsorów.
Ostatni rok zmienił każdą dziedzinę naszego życia. Jedyną stałą pozostały relacje, także te od wieków budowane między biznesem a kulturą. – Współpraca na tych polach zawsze zwraca się dwukrotnie: jest gwarancją budowania silnego partnerstwa, ale jest także opłacalna z ekonomicznego punktu widzenia – zyskuje nasz wizerunek, a dzięki dotychczasowemu doświadczeniu oraz znajomości wartości, szybciej wypracowujemy zadowalające obie strony działania – mówi dyrektorka KBF Izabela Błaszczyk.
Te relacje w szeregach Krakowskiego Biura Festiwalowego, często nazywanego instytucją publiczną nowej generacji, przybierają szczególny kształt. Darczyńcy – osoby prywatne, przedstawiciele firm oraz podmiotów – to w rzeczywistości partnerzy aktywnie uczestniczący w planowaniu imprez i spotkań z kulturą. Są integralną częścią ekosystemu, który stoi za realizacją licznych projektów na terenie Krakowa.
Ich wkład w aktywne wspieranie lokalnej kultury co roku celebrują grafiki wiodących polskich artystów przyznawane podczas uroczystej gali (tym razem do współpracy zaproszono Patrycję Podkościelny). Zespół współpracy biznesowej KBF przygotował sesję zdjęciową z udziałem partnerów, dzięki którym festiwale, koncerty i spotkania są realizowane na jeszcze wyższym poziomie.
Poznajcie twarze Dźwigaczy Kultury.
Kopalnia Soli Wieliczka p. Michał Roehlich
Hard Rock Cafe Kraków
Monika Kowalewska_ Wawel SA
Agnieszka Kasprzyk-Oleksy, dyrektor Centrum FACTORY Kraków, Anna Liber Site Marketing Coordinator
Ewa Łabno - Falęcka, dyrektor ds. komunikacji i relacji zewnętrznych, Mercedes-Benz Polska
Jarosław Szymczak, dyrektor Galerii Krakowskiej
Katarzyna Basiak-Gała, dyrektor krakowskiego oddziału Narodowego Banku Polskiego
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.