Zoë Kravitz, Bella Hadid, Devon Lee Carlson – gwiazdy nie od dziś są wiernymi fankami balerinek. Noszą je do sukienek maksi, dresowych kompletów i motocyklowych kurtek. Teraz do grona wielbicielek tych dziewczęcych butów dołączyła Emily Ratajkowski. Modelka w najnowszej kampanii Jenny Fairy potwierdza ich wielki modowy powrót.
W latach 2000. baleriny królowały w szafach największych zagranicznych it-girls. Uwielbiane przez takie ikony stylu, jak Alexa Chung, Kate Moss czy Amy Winehouse, były jednymi z najbardziej pożądanych modeli na rynku. Dziś dziewczęce baleriny przeżywają renesans i wracają na wybiegi i ulice modowych stolic w nowej, odświeżonej formie. W tym sezonie łączą klasykę z aktualnymi trendami. Inspirując się Zoë Kravitz czy Jennifer Lawrence, możesz łączyć je ze spodniami z szeroką nogawką, długimi sukienkami czy spódnicami maksi.
W nowym sezonie po inspirowane baletem buty sięga także Emily Ratajkowski. Modelka o polskich korzeniach i autorka książki „Moje ciało” w nowej kampanii marki Jenny Fairy wcieliła się w uroczą paryżankę. Ubrana w biały total look i podkolanówki, proponuje baleriny w prostym, klasycznym wydaniu oraz w ultradziewczęcym modelu Mary-Jane. Dzięki akcji Midsummer Sale w CCC można je teraz znaleźć w supercenach.
Fanki wyróżniających się dodatków także znajdą coś dla siebie. Wśród przecenionych produktów znalazły się uwielbiane przez it-girls metaliczne baletki. Te marki Lasocki występują w wielu kolorach, a wykonane zostały ze skóry i wysokogatunkowego tworzywa. W ofercie marki Gino Rossi znalazły się natomiast minimalistyczne modele, które będą pasować do większości wiosennych stylizacji.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.