Ewa Wachowicz została twarzą linii AA „Technologia Wieku 5Repair”. Dziennikarka telewizyjna reklamuje pielęgnację skierowaną do kobiet w dojrzałym wieku.
AA, jedna z marek koncernu Oceanic, zadebiutowała na polskim rynku w 1982 roku kremem do skóry wrażliwej i alergicznej. Założyciele marki AA od początku odpowiedzialnie patrzyli w przyszłość i tak dzieje się do dziś. Wartości koncernu promują ambasadorki produktów. Do tej pory były nimi: Kayah, Małgorzata Braunek, Monika Brodka i Kinga Preis. Teraz dołącza do nich Ewa Wachowicz, prowadząca program „Ewa gotuje”. Została twarzą linii AA „Technologia Wieku 5Repair”
– Cieszę się na współpracę z marką AA i dziękuję firmie OCEANIC za zaufanie. Kremy do pielęgnacji twarzy AA towarzyszą mi od lat. Chciałabym przekazać wszystkim Polkom, że upływający czas jest naszą siłą, szczerze w to wierzę. Rozwijajmy swoje pasje, doceniajmy smak życia w każdej postaci. A w pielęgnacji zaufajmy najlepszym i sprawdzonym rozwiązaniom. Marka AA dba o urodę Polek już prawie 40 lat, stawiając na skuteczność i bezpieczeństwo w pielęgnacji. Czy może być lepsza rekomendacja? – powiedziała Ewa Wachowicz.
AA „Technologia Wieku 5Repair” to program zaawansowanej pielęgnacji skóry dojrzałej (30+, 40+, 50+, 60+, 70+) o potwierdzonej skuteczności przeciwzmarszczkowej. W ofercie marki znajdziemy kremy na dzień, na noc, pod oczy oraz na okolicę szyi i dekoltu. Multifunkcjonalne produkty działają kompleksowo w pięciu najważniejszych obszarach, odpowiedzialnych za zachowanie młodego wyglądu skóry – nawilżenie, odbudowa, wzmocnienie, stymulacja i ochrona. Innowacyjne luteosfery (mikrosfery z luteiną) wykorzystane w recepturach, stymulują wielokierunkowe procesy naprawczo-ochronne na poziomie komórkowym – działają antyoksydacyjnie oraz chronią komórki przed zanieczyszczeniami środowiska.
Produkty marki AA są hipoalergiczne, wegańskie, testowane klinicznie u alergików i nietestowane na zwierzętach.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.