Co powinni robić liderzy branży mody, aby budować jej lepszą przyszłość? Jak wdrożyć zrównoważone i etyczne rozwiązania? Jaka przyszłość czeka świat fashion? Na te i inne kluczowe pytania odpowiedzą uczestnicy kopenhaskiej edycji szczytu Global Fashion Summit 2023. Bilety na wydarzenie są już dostępne w sprzedaży.
Poszanowanie środowiska naturalnego oraz etyczna i zrównoważona produkcja to główne tematy, nad którymi od kilku lat pochyla się branża mody. Global Fashion Summit, wcześniej znane jako Copenhagen Fashion Summit, już od 2009 roku skupia międzynarodowych liderów, którzy inspirują, mobilizują i edukują przedstawicieli środowiska, za cel mając zmianę całego systemu na lepszy.
Forum, organizowane przez organizację non profit Global Fashion Agenda, zostało zainaugurowane jako wydarzenie towarzyszące COP15. Już wówczas zgromadziło najważniejszych decydentów z całego świata. Natychmiast stało się też polem do dyskusji na temat najważniejszych kwestii środowiskowych, społecznych i etycznych, przed którymi stoi branża mody. Nie inaczej będzie podczas tegorocznego szczytu, odbywającego się pod hasłem „Ambition to Action”.
Czas na konkrety
Global Fashion Summit: Copenhagen Edition 2023 odbędzie się w dniach 27–28 czerwca w DR Koncerthuset w Kopenhadze. Honorowy patronat nad wydarzeniem objęła księżna Danii. Czego możemy się spodziewać po nadchodzącej edycji? Organizatorzy podkreślają, że choć cele działań na rzecz zrównoważonego rozwoju są już ustalone, branże na całym świecie nie są jeszcze na dobrej drodze do ich osiągnięcia. Dlatego odbywający się pod hasłem „Ambition to Action” szczyt będzie skupiał się na namacalnym wpływie i konkretnych działaniach.
– Ponieważ poważne ambicje zmian są dziś wyraźniejsze niż kiedykolwiek, nadszedł czas, aby moda zaczęła wywierać wpływ poprzez ich wdrażanie. Przyszłe pokolenia będą wdzięczne pionierom, którzy przekształcili ambicje w działania i byli prekursorami zrównoważonego przywództwa – zainspirowanie branży w tym kierunku będzie głównym tematem tego szczytu – przekonuje Federica Marchionni, dyrektorka generalna Global Fashion Agenda.
Wiedza i działanie
Tegoroczna edycja wydarzenia będzie opierać się na wytycznych i wynikach szczytu z ponad dekady, poświęcając jeszcze więcej uwagi warsztatom zorientowanym na działanie, a także studiom przypadków. Dzięki tym formatom forum zaprezentuje wnioski i zalecenia, które mogą pomóc we wdrażaniu zrównoważonych rozwiązań. Podobnie jak podczas minionych edycji, na scenie wystąpią prelegenci – światowi liderzy branży. Uczestnicy forum będą też mieli okazję wziąć udział w dyskusjach okrągłego stołu. Ich celem będzie mobilizacja liderów branży do budowania sojuszy z dostawcami rozwiązań, decydentami, inwestorami i innymi zainteresowanymi stronami.
Głównym sponsorem tegorocznego Global Fashion Summit jest firma Mærsk – uznany na całym świecie lider globalnej logistyki. Maersk wesprze program szczytu, podkreślając, w jaki sposób może pomóc branży mody w osiągnięciu celów zrównoważonego rozwoju. – Jesteśmy bardzo podekscytowani, że możemy być tegorocznym głównym sponsorem Global Fashion Summit w Kopenhadze. Szczyt to niesamowita okazja dla liderów branży do podzielenia się wiedzą. Wierzymy, że działając wspólnie, możemy tworzyć bardziej zrównoważone rozwiązania logistyczne dla wszystkich – mówi Henriette Thygesen, Chief Delivery Officer marki.
Zainteresowani udziałem w wydarzeniu mogą nabyć bilety na stronie Globalfashionsummit.com.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.