Hexeline jesień-zima 2019-2020: Wyjście poza ramy
Doskonale wie, czego pragnie. Konsekwentnie dąży do tego, co zamierza osiągnąć. Współczesna kobieta sukcesu, żona i matka, nie zamierza już nigdy więcej ukrywać swojej siły. Jej styl wyraża wszystkie elementy jej osobowości – elegancję, piękno i swobodę.
Lekko potargane włosy, naturalny makijaż, mocne spojrzenie. Bohaterka kampanii Hexeline na sezon jesień-zima 2019-2020 łamie konwenanse, pewnym krokiem idzie po swoje, ramy społeczne traktuje jako sugestie, ale nigdy wytyczne. Na zdjęciach nigdy nie oglądamy jej en face. Zakrywa twarz dłońmi, odwraca wzrok, wychodzi z kadru. Nie pozwala się schwytać, nie daje się ujarzmić, nie można jej okiełznać.
Kadry promujące kolekcję są takie jak kobieta, która nosi Hexeline – nieszablonowe, nowoczesne, ekstrawaganckie. Zdjęcia z kampanii pokazują niejako kulisy jej powstawania – oglądamy studio fotograficzne, sprzęty i scenografię. Obrazy są efemeryczne, ulotne, niegotowe. Jakby powstawały spontanicznie, bo ich główna bohaterka już się gdzieś spieszy, coś ją gna, chce odkrywać nowe miejsca, ludzi, zjawiska.
Ten dynamiczny duch unosi się nad marką Hexeline od jej powstania. Projektantka Halina Zawadzka położyła podwaliny pod własną firmę już na początku lat 80. w Łodzi. W tym roku mija 30 lat, od kiedy marka działa jako Hexeline. Od 1997 roku powstają butiki firmowe w największych miastach Polski. Polki już od trzech dekad kompletują swoją garderobę w Hexeline, jednym ze swoich ulubionych sklepów. Ale Zawadzka wciąż stawia na rozwój. Wiedząc, że kobiety pragną coraz więcej, poszerza swój asortyment, urozmaica kolekcje i otwiera się na nowe trendy.
Projektantka doskonale rozumie nie tylko ewoluującą modę, ale też zmiany społeczne, które dokonały się na przestrzeni ostatnich 30 lat. Kobiety mają coraz więcej możliwości rozwoju zawodowego, mogą godzić różne role, nie ograniczają ich już stereotypy. Coraz szerzej rozumie się także pojęcie sukcesu. Kariera nie oznacza już tylko wspinania się po szczeblach korporacyjnej drabiny, ambicje mogą sięgać coraz dalej, a harmonia, równowaga i spokój są nie mniej ważne niż bezpieczeństwo finansowe. Sukces coraz częściej tożsamy jest ze szczęściem, a spełnienie oznacza balans między pracą a życiem osobistym. Równie chętnie kobiety sprawdzają się w rolach bizneswomen co żon, matek i przyjaciółek.
Najnowsza kolekcja Hexeline, opatrzona hasztagiem #IamHexe, odpowiada na wszystkie potrzeby wymagających klientek. Jest elegancka i swobodna zarazem, uniwersalna i efektowna, ponadczasowa i zgodna z trendami. Znajdziemy w niej okrycia wierzchnie: kurtki i klasyczne płaszcze z wysokiej jakości wełen, wykonane techniką double face. Mocną stroną kolekcji są także dzianiny – zarówno te dopasowane, jak i oversize. Nie mogło zabraknąć także sukienek midi i maksi oraz eleganckich koszul i spodni. Do odszycia kolekcji wykorzystano zwiewne jedwabie, transparentne szyfony, połyskujące satyny, tafty i aksamit, a także naturalne i ciepłe wełny (wełna, kaszmir, merino, moher) oraz szlachetne żakardy. Dopełniają je miękkie i przyjemne w dotyku bawełna i modal oraz oddychające wiskoza i lyocell. Tę różnorodność faktur i włókien zespala przyjemna paleta kolorystyczna, w której dominują ciepłe odcienie brązów, rudości, oranży, czerwieni i beżu, zielone odcienie limonki i khaki, jak również stonowane barwy szarości, bieli, granatu oraz czerni. Hexeline równie dowolnie pozwala łączyć fasony – rozkloszowane spódnice towarzyszą tu obszernym swetrom, wzorzyste koszule dopasowanym żakietom, a rozcięte spódnice pożyczonym z męskiej szafy koszulom. Dopełnieniem kolekcji są przykuwające uwagę buty – kozaki z szeroką cholewką, na słupku, i botki na szpilce. Nie można zapomnieć także o wyrazistej biżuterii, która potrafi podkreślić indywidualność każdej kobiety. Zgodnie z założeniem twórczyni marki w kolekcji można znaleźć ubrania na różne okazje. Każde wcielenie współczesnej kobiety wymaga przecież odpowiedniej oprawy. Do biura pasują proste marynarki, skórzana spódnica i mocny płaszcz. Po godzinach sprawdzą się dzianiny i wzorzyste spódnice, a na wieczorne wyjście – wyrafinowana czerń albo seksowna czerwień.
Hexeline w kampanii proponuje pomysły na stylizacje, ale dla klientek mają być one tylko punktem wyjścia. Projektantka marki rozumie, że na bazie jej kolekcji powstać może nieskończenie wiele zestawów. Celebrując kobiecą wolność podejmowania decyzji, daje jej się wolną rękę także w kwestii stylu. Z dostępnych możliwości na pewno stworzy coś niepowtarzalnego.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.