Znaleziono 0 artykułów
07.03.2025
Artykuł partnerski

Xohypnotize została gwiazdą kampanii zegarka G-Shock na Dzień Kobiet

07.03.2025
Influencerka Xohypnotize została gwiazdą kampanii limitowanego zegarka G-Shock na Dzień Kobiet (Fot. materiały prasowe)

Kultowy zegarek G-Shock w stylu lat 2000. pokochały przedstawicielki generacji Z. Gwiazdą kampanii na Dzień Kobiet została influencerka Xohypnotize, która uwielbia estetykę Y2K. 

Xohypnotize autentycznością, bezpretensjonalnością i szczerością podbiła serca fanów na TikToku i Instagramie. W mediach społecznościowych dzieli się doświadczeniami ze swojego życia, z dystansem dokumentuje swoją codzienność, kręci dowcipne filmiki, które szybko stają się wiralami. Influencerka inspiruje także stylem. W jej szafie znajdziemy wszystkie najważniejsze trendy z lat 2000. – bojówki we wzór moro, baggy jeans, welurowe dresy, T-shirty z nadrukami zespołów, timberlandy, kolorowe torebki w rozmiarze XS. A jej ulubiony zegarek? Oczywiście kultowy G-SHOCK, który na stałe zapisał się w historii mody jako ikona Y2K.

Nic dziwnego, że właśnie Ann QI została ambasadorką kampanii tej marki na Dzień Kobiet. Influencerka połączyła siły z G-Shock, by nieść przesłanie kobiecej siły. Wystąpiła w kampanii, która przekonuje, że bycie sobą stanowi źródło naszej wewnętrznej siły. Zdjęcia utrzymane w klimacie lat 2000. pokazują odważny wizerunek Xohypnotize z warkoczykami, tatuażami i ekstrawaganckim manikiurem. Na jej nadgarstku widać oczywiście zegarek G-Shock. Limitowany model GMA-P2125W-6AER zaprojektowano w pastelowym odcieniu fioletu przypominającym lawendę, paryskie makaroniki albo watę cukrową. Ta tonacja modna w latach 2000. powraca do łask w kolekcjach domów mody na sezon wiosna-lato 2025. Łagodne pastele stają się optymistyczną odtrutką na przebodźcowanie, a jednocześnie pokazują, że siła nie musi krzyczeć – może pozostać subtelna. Fiolet symbolizuje też determinację, kreatywność i odwagę – wszystko to, co wyróżnia Xohypnotize, generację Z i G-SHOCK. 

(Fot. materiały prasowe)

Marka dążąc do zrównoważonego rozwoju – tak istotnego dla młodego pokolenia – nowy model postanowiła wykonać z tworzywa pochodzenia biologicznego. Organiczne tworzywo bio-based resin nadaje się do recyklingu. Dbałość i troska o planetę to jedno z najważniejszych założeń G-SHOCK, ale także konieczność wobec postępujących zmian klimatycznych. Czoła stawiają im odważni, nietuzinkowi i niezłomni młodzi ludzie, tacy jak Xohypnotize. Dziś walka o prawa kobiet, celebracja kobiecej siły i wyrażanie siebie wiążą się z działaniem na korzyść społeczności czy natury. – Bycie sobą to moja największa supermoc. Niezależnie od tego, czy chodzi o styl, decyzje czy podejście do życia, nie chcę iść na kompromisy. Dlatego G-SHOCK jest mi bliski – to zegarek, który symbolizuje niezłomność, a jednocześnie pozwala wyróżnić się na własnych zasadach – mówi Xohypnotize. „Jestem mega wdzięczna za to, że mogłam być częścią takiego projektu”, napisała na Instagramie.

Model GMA-P2125W-6AER wyróżnia się organicznym, miękkim kształtem, minimalistyczną formą tarczy, czytelnymi wskazaniami. Podświetlenie LED gwarantuje doskonałą widoczność w każdych warunkach. Tarczę chroni wytrzymałe szkło mineralne. Model korzysta z precyzyjnego mechanizmu kwarcowego gwarantującego niezawodność i długą żywotność baterii. I, jak każdy G-SHOCK, wyróżnia się odpornością na wstrząsy, co czyni go idealnym towarzyszem nawet najbardziej ekstremalnych przygód. Wkrótce zegarek będzie dostępny także w pastelowym odcieniu pudrowego różu, który świętuje wielki comeback. Fioletowy model łap już teraz, by razem z Xohypnotize i G-SHOCK świętować Dzień Kobiet na własnych zasadach. 

Anna Konieczyńska
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Xohypnotize została gwiazdą kampanii zegarka G-Shock na Dzień Kobiet
Proszę czekać..
Zamknij