Zalando łączy siły z Sexed.PL w ramach inicjatywy wspierającej matki „Mamy do pogadania”
Według badań przeprowadzonych przez Zalando i Sexed.PL, matki w Polsce zmagają się z niską samooceną w okresie połogu i narastającą presją związaną z powrotem do wykonywania zawodu. Po urodzeniu dziecka kobiety często obawiają się, że będą gorzej traktowane w miejscu pracy. Modowa platforma i fundacja Anji Rubik postanowiły połączyć siły i uruchomiły projekt „Mamy do pogadania”, który ma na celu wspierać kobiety na każdym etapie macierzyństwa.
Zalando i Fundacja Sexed.PL zapraszają do udziału w projekcie kobiety na rożnych etapach macierzyństwa – od matek niemowląt po te, których dzieci są już dorosłe. Program darmowych wydarzeń obejmuje panele dyskusyjne i warsztaty na temat przedsiębiorczości kobiet, prawa pracy i seksuologii. Podczas panelów głos zabiorą: Sylwia Chutnik (Fundacja MaMA), Marta Majrzchak-Ostrowska (Herstories), Sandra Frydrysiak (SWPS) oraz doradczyni prawna Marta Rolirad (Prawo jest proste).
Niezależnie od tego, czy myśli się o powrocie do pracy czy o założeniu własnego biznesu, warto się dowiedzieć, jak o siebie zadbać – emocjonalnie, prawnie i fizycznie. Projekt wychodzi naprzeciw kobietom i ma na celu pomóc im w wypracowaniu balansu między życiem rodzinnym a zawodowym. Wierzę w to, że dobra mama to przede wszystkim spełniona i szczęśliwa kobieta – opowiada Agata Stola, psychoterapeutka, seksuolożka i opiekunka merytoryczna projektu.
Inicjatywie towarzyszy cykl spotkań edukacyjnych, które odbędą się w Poznaniu (16-17.09), Warszawie (23.09) i Łodzi (30.09). Panele dyskusyjne i warsztaty są całkowicie bezpłatne. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Sexed.pl oraz na profilach społecznościowych Fundacji.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.